PDA

View Full Version : Alternatieven voor deze noise box?



S.Clause
25 maart 2008, 05:26
Zo'n effectje zou ik me graag aanschafen http://www.youtube.com/watch?v=6Cdmqf0plnI
Dit Noise Box van Subdecay is echter niet zo makkelijk te vinden in Europa(?) en als iemand een Belgische/Nederlandse/Europese verdeler weet zijn die deze verkoopt mag u dit gerust ook zeggen.

Mijn vraag dus; Ik zou graag weten of er nog andere pedaaltjes bestaan die gelijkaardige effect geven. Vooral die "instability in the octaver frequencies" vind ik erg vet klinken.

dank bij voorbaat alvast!

Realeigo
25 maart 2008, 08:49
http://degiergitaarbouw.nl/webshop/product_info.php?cPath=1_23&products_id=61

Mitch
25 maart 2008, 09:04
Ghehe, ik wilde net zeggen: volgens mij staat De Gier gewoon vermeld op de Subdecay site als dealer voor NL. Maar goed, die heeft 'm dus. Eén van de weinige Subdecay pedalen die ik neit geprobeerd heb overigens, dus ik kan er geen ervaringen over delen. Als ik zo het Youtube filmpje hoor dan is het enige dat in de buurt komt en wat makkelijker verkrijgbaar is de Ibanez SB7, maar die werkt op bas echt beter dan op gitaar. Plus hij mist wat controls t.o.v. de Subdecay.
Afijn, gewoon even naar de webshop of contact opnemen.

S.Clause
25 maart 2008, 14:48
Ghehe, ik wilde net zeggen: volgens mij staat De Gier gewoon vermeld op de Subdecay site als dealer voor NL. Maar goed, die heeft 'm dus. Eén van de weinige Subdecay pedalen die ik neit geprobeerd heb overigens, dus ik kan er geen ervaringen over delen. Als ik zo het Youtube filmpje hoor dan is het enige dat in de buurt komt en wat makkelijker verkrijgbaar is de Ibanez SB7, maar die werkt op bas echt beter dan op gitaar. Plus hij mist wat controls t.o.v. de Subdecay.
Afijn, gewoon even naar de webshop of contact opnemen.

Oh, ik zag de gier bij de dealers staan maar toen wou ik naar de site gaan en ze ging hier niet toen, dus dachtik dat ze failliet zijn gegaan ofzo :D

Maar goed, kan ik hem daar bestellen. En heb je geen klachten over subdecay in het algemeen dan?

Mitch
25 maart 2008, 15:33
Ik heb de Black Star en Liquid Sunshine getest en vond ze erg goed. Heb zelf ook wel eens een voorloper van de Tomato Fuzz gehad, was ook een prima ding.

Swan
25 maart 2008, 15:44
Parallel Universe lijkt er enigzins op...

BartS
25 maart 2008, 15:48
Haha, klinkt gaaf! Doet me denken aan oude NES games oid. Vraag me echter wel af hoelang zoiets nou blijft boeien..

artnaz
25 maart 2008, 16:06
Coole sound, wel bruikbaar voor een freaky solo of een bepaald nummer. Maar als ik zoiets ga kopen wordt het een orgel-sound (dan kom ik bij die EHX meuk terecht dacht ik). :D

S.Clause
25 maart 2008, 17:54
Vraag me echter wel af hoelang zoiets nou blijft boeien..

Zolang ik het met mate en smaakvol gebruik zal ik mij daar geen zorgen over moeten maken, hopelijk. Geldt voor de meeste effecten imo.