PDA

View Full Version : hoe doe je dit (clean scheur)



thekid
24 maart 2008, 22:54
Hey

Ik was deze clip aan het bekijken. http://nl.youtube.com/watch?v=Ulw7fTIfr2A

Nu zie ik als hij zijn halshb pakt klinkt alles redelijk clean en als hij zijn brughb neemt is er een vette scheur hoe doet ie dat nou??.

Speciaale effecten ofzo.

En zijn er hie rmss guns n roses spelende mensen die mij kunnen vertellen wat een makkelijk nummer is om mee te beginen.

JER00N
24 maart 2008, 22:57
Gewoon het volume van je halshumbucker flink naar beneden draaien zodat ie niet overstuurt, ook al staat je versterker op het leadkanaal.

HaroldA
24 maart 2008, 23:04
Ik zal eerst de pagina verversen voordat ik post. Ik zal eerst de pagina verversen voordat ik post. Ik zal eerst de pagina verversen voordat ik post. Ik zal eerst de pagina verversen voordat ik post. Ik zal eerst de pagina verversen voordat ik post.

Oftewel: wat hierboven staat...

thekid
25 maart 2008, 19:01
Ik vind het toch makkelijker als je de clean van de pedaal intrapt ik gebruik de switch meer om mijn solo's aan te dikken

pannekoek
25 maart 2008, 19:06
Gewoon het volume van je halshumbucker flink naar beneden draaien zodat ie niet overstuurt, ook al staat je versterker op het leadkanaal.

bij mijn les paul werkt dat niet hoor, overstuurt blijft gewoon overstuurt, die volume pot moet ik deze week ff laten nakijken bij nlmuziek aangezien de pots echt niet werken, uit is uit en 1 mm draaien en hij staat op 80% al

thekid
26 maart 2008, 17:55
bij mij geeft hij rond de drie geen geluid meer maar op vier is hetr wel direct overstuurt.