PDA

View Full Version : Burenleed



telecastermaster
14 februari 2003, 18:33
Heb jullie nooit eens ruzie met de buren en zo? Iedere keer als mijn gitaar inplug heb ik weer tramelant met mijn bovenbuurman. God wat een eikel en ik speel echt niet hard. Nog meer verborgen leed hier op dit forum?

Guitarfreak
14 februari 2003, 18:36
Bij mij was het een x erg... Ik mag niet op de computerkamer spelen omdat die rechtstreeks in verbinding staat met het huis van de buren. Ik had een x scheit aan, en ging gewoon daar spelen. Na ongeveer een uur gespeeld te hebben stonden 2 van die kutwouten voor me deur:|Kschrok me de tering! Kmoes toen samen met die 2 wouten meelopen naar de buren en afspraken maken sindsdien mag ik alleen op me eigen kamer spelen:( Dus kan ik nooit wat opnemen:(

Guitarfreak
14 februari 2003, 18:37
Op 2003-02-14 18:36, schreef Guitarfreak:
Bij mij was het een x erg... Ik mag niet op de computerkamer spelen omdat die rechtstreeks in verbinding staat met het huis van de buren. Ik had er een x scheit aan, en ging gewoon daar spelen. Na ongeveer een uur gespeeld te hebben stonden 2 van die kutwouten voor me deur:|Kschrok me de tering! Kmoes toen samen met die 2 wouten meelopen naar de buren, afspraken maken, sindsdien mag ik alleen op me eigen kamer spelen:( Dus kan ik nooit wat opnemen:(

Guitarfreak
14 februari 2003, 18:37
oeps verkeerde knop, ik wou mijn dyslectische spelfouten eruit halen verkeerde knop sorry:$

BLOK182
14 februari 2003, 18:40
Ik heb nog nooit ruzie met de buren gehad. Toen ik van de zomer voor de zoveelste keer met het raam open aan het spelen was, stond de overbuurvrouw wel te roepen aan de straat. Ff gevraagd wat er was, vroeg ze of ik nog lang doorging, want ze vond het leuk klinken en dan ging ze ff de caravan schoonmaken :smile:

Guitarfreak
14 februari 2003, 18:48
hahaah leuke buren heb je. Waar woon in venlo:P?! hehe

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Guitarfreak op 2003-02-14 18:49 ]</font>

BLOK182
14 februari 2003, 19:20
We wonen wel vrijstaand, volgens mij scheelt dat ook een hoop qua geluidsoverlast.

Guitarfreak
14 februari 2003, 19:21
dat cker:)

Anders Destium
14 februari 2003, 19:25
Bij mijn ouders hebben we maar aan 1 kant buren en mijn kamer is aan de andere kant, dat is wel zo prettig voor de buren denk ik zo. In Delft heb ik zowel aan de zijkant als aan de onderkant een externe buur, en mijn huisgenoot boven kan alles 1 op 1 volgen, en ik zijn dingen (is percussionist met om de zoveel tijd nieuwe toeters en bellen :smile: ). Mijn onderbuur speelt bas, en dat verplicht me vaak gitaar te spelen om het niet te horen, voordeel is voor mij dat het allemaal studenten zijn, die kunnen wel wat hebben :wink:

Ibanez RuleZ
14 februari 2003, 19:50
ik woon ook in een studentenhuis, maar wel een die vrij staat en mijn onderbuurman speelt ook gitaar, alleen zet zijn versterker een paar slagen harder dan ik :grin: Dus heb ik echt nooit klachten over het feit dat ik speel. Ik heb zelfs al heel wat complimenten over mijn geluid gehad: ibanez jpm door mesa. ze schijnen mijn warme geluid beter te vinden klinken dan een Fender telecaster door een Laney lc50, met de treble goed open .

Harrald

JV
14 februari 2003, 19:53
ik heb inmiddels me kamer geisoleerd zodat ze beneden niks meer horen (zit op zolder) maar dat pestjochie zit altijd huiswerk te maken op zolder en die belt na 5 minuten altijd op nou. kan niet wachten tot ze op vakantie zijn.

buren aan de andere kant zijn chill

Negative K3 fan
14 februari 2003, 20:01
Ik heb geen echte buren, aangezien ik boven een museumstation zijn, maar ik moet af en toe wel stil zijn als ze aan het rijdeen zijn beneden.

Electrical Storm
14 februari 2003, 20:04
Ik heb altijd ruzie met mijn zusje! Als ik elektrisch speel zeurt ze dat ze niet kan leren door het lawaai. Vervolgens pak ik mijn akoestische, maar een paar minuten later staat ze weer lyrisch op me te schelden zodat er niets anders op zit dan mijn elektrische weer te pakken en met koptelefoon op te spelen (en dat klinkt me toch een partijtje bagger!). Onze hele huis is ook van hout dus het dreunt allemachtig door. Helpen isolerende vloerplaten ook voor onder de versterker??

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Electrical Storm op 2003-02-14 20:05 ]</font>

Negative K3 fan
14 februari 2003, 20:11
ons huis is ook helemaal van hout, maar gelukk,ig is de gitaarspeelkamer helemaal "geisloeerd" van de leefruimtes.

green_day
14 februari 2003, 20:16
ik heb zeeer relaxte buren man.. aan de ene kant staat het muziek altijd net zo hard als bij mij en aan de andere kant is nooit iemand.. dus ik kan best hard (mijn kamer is btw niet geluidsdicht)

Vai Himself
14 februari 2003, 20:19
ik woon in een woonborderij, dus buren zitten een endje hier vandaan, scheuren dus... :smile: