PDA

View Full Version : musicstore vox ad 30 vt



schoolprisoner
24 maart 2008, 14:32
Hey, ik ben van plan om een vox ad 30 vt (plus kabeltje) te kopen via musicstore.de
http://www.musicstore.de/is-bin/INTERSHOP.enfinity/WFS/MusicStore-MusicStoreShop-Site/nl_NL/-/EUR/ViewProductDetail-Start;pgid=TOZgS1SZUWSb0000000000000000RwqxcGWO?Pr oductUUID=Y1rVqHzlZ.EAAAEYGtEtF8GM&CatalogCategoryID=6LzVqHzlhAgAAAEVcxxWf70R

Op de site staat erop dat het op voorraad is, dus dat het binnen 1 of 2 hier in belgie zal zijn. Gaat dat zo vlug? En als ik het goed begrijp zijn de verzendkosten gratis boven de 100 euro?

Ik heb een ESP LTD ec 1000 gitaar, veel mensen hebben me deze versterker aangeraden, een goeie keuze?

Alvast bedankt.

Eko
24 maart 2008, 14:46
Volgens mij koop je daar een leuke amp aan. Vox staat bekend om de goede modeling amps. Ik weet niet of die ook echt in 2 dagen op je deur staat te rammelen. Misschien wel in 3 , wie zal het zeggen?

Squier4ever
24 maart 2008, 14:58
erg fijn ampje, goeie models en lekkere sounds.

Squier4ever
24 maart 2008, 14:59
die LTD is ook een prima gitaar, je moet er alleen van houden (ik niet)

heavy-metal-thunder
24 maart 2008, 15:11
Wordt je beste aankoop uit je muziekcarričre :-)

Heb er zelf eentje al meer dan 2 jaar en dat is de enigste versterker die het zo lang bij mij uit houdt (en heb toch al wat degelijk spul gehad) en de VT30 maakt me alle dagen blij.

Enige kritische noot: ik vind de VT30 geen goede keuze voor groepsverband. Hij klinkt heel tof op slaapkamerniveau om te oefenen. Maar op repetitieniveau klinkt het niet mooi meer. Komt niet enkel door speaker, hoor, heb hem al op grotere kast gezet en veranderde weinig.

kenx
24 maart 2008, 18:38
Ik ben vaste klant geweest en idd er wordt niet gelogen. na twee ŕ drie dagen staat het voor je deur. indien je het via overschrijving doet kan het zijn dat het wat langer duurt. In ieder geval altijd zien dat ze het op stock hebben, anders kan het wreed lang duren...

grtz,

kenny

epiphone4life
24 maart 2008, 18:44
als t op voorraad is, zoals mn fame vsh2-100 top, is t er binnen 3 dagen.
is t dat niet, zoals ik s gehad heb met mn yamaha a.gitaar, duurt het zo 3,4 weken..

maarjah, laatst ook wat bij thomann besteld..wat een last heb ik drmee.. terwijl bij thomann de meeste goede reacties vandaan komen.. je moet gewoon geluk hebben;)

J-sus Rulez
24 maart 2008, 18:45
maar met overschrijving betalen is het goedkoopste...
want als je betaalt bij de levering ben je extra 10€ kwijt...

schoolprisoner
24 maart 2008, 19:21
En wat met de verzendkosten?
Deze versterker kan toch ook metal aan hoop ik?
Ik speel metal, rock en jazz.

J-sus Rulez
24 maart 2008, 19:27
kijk: voorzover ik het weet...
boven de 100€ betaal je geen verzendkosten (anders 8€ denkik)
en als je betaalt met visa via internet of via een overschrijving betaal je ook niets extra ... behalve als je betaalt wnnr ze leveren.. dan moet je 10€ extra betalen...