PDA

View Full Version : Londen city hurricane



r0cker666
24 maart 2008, 11:13
Hallo Medegitaristen =)
Ik keek laatst op het internet en zag een London city hurricane 2 staan
Heeft iemand ervaring met deze gitaar dan hoor ik het natuurlijk erg graag
Ik vond hem der wel erg stoer uitzien maar het gaat me meer om het geluid.
ALs iemand nog iets wil zeggen over het merk LC dan hoor ik het ook graag

alvast bedankt :hippie:

Nico2
24 maart 2008, 11:53
Hij staat tussen gitaar tests...

bassej
24 maart 2008, 12:59
London city is een goed merk ( voor z'n prijsklasse). Ga hem dus gewoon een keer testen, daar kan andermans mening niet tegenop.

r0cker666
26 maart 2008, 19:37
Dat is het nou net,
ik woon in lelystad het is hier dood en saai er zit geen muziekwinkel en me ouders willen niet ver rijden :mad:

Nja bdankt :hippie:

Danielovich
26 maart 2008, 19:56
Dat is het nou net,
ik woon in lelystad het is hier dood en saai er zit geen muziekwinkel en me ouders willen niet ver rijden :mad:

Nja bdankt :hippie:

dan ga je met de trein?

Nico2
27 maart 2008, 16:13
Naar nederland muziek in almere :rockon:

r0cker666
2 april 2008, 19:09
Ik ben 12 !..

hendrix_appendix
2 april 2008, 19:16
Dan ga je met je skelter.





Hurricanes zijn fijna gitaren btw, uitermate goed voor een eerste gitaar zelfs. Ook de Comets en Spitfires zijn prima.

Frenk95
2 april 2008, 19:54
Fijn dat er dan ook weer zo vriendelijk gereageert word..
Mijn tip; probeer gewoon op wat sites te zoeken naar een test van deze gitaar! Harmony Central (http://reviews.harmony-central.com/) is een echte tip, alleen wel engels..
En inderdaad zijn LC's goeie gitaren. Heb zelf de Spitfire II en da's ook een heerlijk ding. Nu ik het me trouwens herinner heb ik vorige week ook een Hurricane getest, maar volgens mij was dat een I. Wel een heerlijk ding!

Luke-wannabe
3 april 2008, 00:25
Dan ga je met je skelter.





Hurricanes zijn fijna gitaren btw, uitermate goed voor een eerste gitaar zelfs. Ook de Comets en Spitfires zijn prima.
:seriousf:

pannekoek
3 april 2008, 03:26
Naar nederland muziek in almere :rockon:


almere is niet zo ver vanuit lelystad hoor!

overtuig je ouders door te zeggen dat een instrument bespelen goed is voor je. zowel om een hobbie te hebben, motoriek verbetering, en muzikaal bezig zijn etc etc

Rormo
3 april 2008, 13:58
Moet je er alleen niet bij zeggen dat electrische gitaar het best klinkt als je lekker hard speelt over een dikke versterker. Dat vinden ouders vaak minder leuk :)

Squier4ever
3 april 2008, 14:18
Fijn dat er dan ook weer zo vriendelijk gereageert word..
Mijn tip; probeer gewoon op wat sites te zoeken naar een test van deze gitaar! Harmony Central (http://reviews.harmony-central.com/) is een echte tip, alleen wel engels..
En inderdaad zijn LC's goeie gitaren. Heb zelf de Spitfire II en da's ook een heerlijk ding. Nu ik het me trouwens herinner heb ik vorige week ook een Hurricane getest, maar volgens mij was dat een I. Wel een heerlijk ding!

zeur niet zo man, beetje lol moet kunnen!

Frenk95
3 april 2008, 18:03
Ik zeur niet. Word alleen moe van dat belachelijke gedrag. Het is een nog maar een kind, volgens mij een nieuweling.. en daar maak je gelijk grapjes over en neem je in de maling?

hendrix_appendix
3 april 2008, 19:26
Ja hoor, dit kind zal zich redden, want het is wéérbaar.

Squier4ever
3 april 2008, 20:21
precies, geen enkel probleem.

m@rijn
4 april 2008, 13:39
hier nog even een extra vraagje, het gaat wel niet over de hurricane maar over de SpitfireII. Ik had dus gemaild naar een winkel om de prijs van de spitII te vragen, hij mailde me dit terug:

...De London City Spitfire II komt op 250,00 euro (A-stock)...

wat bedoelt hij nou precies met A-stock? Kwestie van die man niet te overstelpen met 'overbodige' vragen en me tevens goed te informeren, want het is niet bij de deur.

dank u

Squier4ever
4 april 2008, 14:09
A-stock betekent over het algemeen dat het een normale gitaar is, waar niks mee aan de hand is. B-stock is meestal niet helemaal goedgekeurd op een bepaald punt en wordt dan goedkoper verkocht.

m@rijn
4 april 2008, 14:47
ok, dankje :)

r0cker666
4 april 2008, 16:44
Bedankt voor alle reactie's
Idd mag best wat humor hoor !
Maar nu ff sirieus de london city hurricane 3 goed voor zijn prijsklasse of niet?

Rormo
4 april 2008, 19:22
ja...........