PDA

View Full Version : Cyberstore Thomann



Izegrim
14 februari 2003, 12:50
Wie heeft ervaring met deze winkel in Duitsland? De prijzen van gitaren lijken soms te mooi om waar te zijn, heel dicht in de buurt van de prijzen in de VS. Kijk zelf maar es:

http://www.netzmarkt.de/thomann/

En wat zou het zenden van een gitaar hierheen kosten?

Ize

BLOK182
14 februari 2003, 12:57
Ik zou het ook wel eens willen weten, ze hebben soms echt hele scherpe prijzen, een Gibson Tommy Iommi SG voor nog geen 1600 euro!

LordRiffenstein
14 februari 2003, 13:24
Ja ik heb er allerlei spullen gekocht waaronder mijn G-Major. Snelle afhandeling en alles goed verpakt. Zeer tevreden, heb toen ongeveer 80euro uitgespaard met die G-Major dus dat was heel leuk.

Groeten,

Yoeri

Izegrim
18 februari 2003, 11:37
Ja hallo! Begin ik een topic en dan is ie binnen de kortse keren naar vagina twee verdrongen... Ik eis meer reacties! Voor degenen die geen ervaring met die winkel hebben: check op z'n minst de site en vertel wat je ervan vind (link staat hierboven ergens). Vandaar dat ik dees weder onder de aandacht forceer.

SATAN
18 februari 2003, 12:48
hmmm
IK EIS MEER......blablabla


Ga je vrienden mee maken met dat soort uitspraken :grin:

Izegrim
18 februari 2003, 15:38
ehm... OKEE! :smile:

gerrekat
18 februari 2003, 17:09
IK heb er wel eens wat gekocht ging prima, paar emg 81 elementen, die dingen stinken overigens!

Prima zaak, verzendksetn zullen niet te hoog zijn heb een keer een top plus 412 cabinet uit duitasland laten komen voor 60 EURo woog toch snel 75 kilo! gitaar plus case is plusminus 12 kilo!

dungekste
18 februari 2003, 18:28
Keer een Peavey Top besteld bij Thomann. Portokosten waren toen 8 euro! Verder goede service gehad.

Izegrim
19 februari 2003, 12:43
Klinkt goed allemaal. Laat ik het dan maar gewoon doen. Nog een paar tientjes...

Izegrim
11 maart 2003, 15:42
Godver, toch even klagen hoor. Nou heb ik een Jackson besteld die niet gelijk geleverd kon worden en nu doen ze er twee weken over om dat ding uit Japan te verschepen. Hij zou gisteren bij hun zijn binnengekomen en nu krijg ik een mailtje dat ze niet weten waar de bestelling is?!? Hebben piraten de boot geëntert? Gezonken in de Bermuda Driehoek? Vieze schweinhunde, geef me gitaar hier want ik word ongeduldig. Het is toch onmenselijk dat je eerst trouw maanden en maandenlang spaart en dan eindelijk dat wat je toekomt in het vooruitzicht gesteld word en dan moet je godverrkanker ook nog wel TWEE WEKEN wachten!!! Never trust ze germans...

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Izegrim op 2003-03-11 15:43 ]</font>

Ic3gl0vE
11 maart 2003, 16:47
doe even rustig man.

Ik moet binnenkort maar eens een midimerger bestellen daar... Die is in Nederland zo'n 130% duurder dan bij thomann

Sj03rd
11 maart 2003, 18:17
het is VRESELIJK om op je spullen te moeten wachten.....

7th heaven
11 maart 2003, 19:11
duitsland is wel goed koop ja, maar als er stront aan de knikker is met je gitaar of weet ik wat ben je de lul dat moet je weer op en neer rijden of weer opsturen en ben je de boel zo een maand kwijt. als ze de dingen waarmee ze adventeren op voorraad hebben !!! want dat is vaak ook om mensen te lokken en dan hebben ze 2 van die dingen op voorraad waar ze de aanbieding mrr hrbbrn en vis je zelf achter het net

Wilson
11 maart 2003, 19:28
gitaar verzenden kost 8 euro, ik had er ook een gitaar besteld, maar toch gecanseld, want ik zag de volgende dag de gitaar 2e hands voor 100 euro goedkoper bij keesdee. Mijn leraar duits verzameld gitaren (heeft er ongeveer 100) en koopt er ook soms gitaren en heeft er goede ervaring mee