PDA

View Full Version : Melodyne



JvD.
21 maart 2008, 11:43
is er hier iemand bekend met deze (http://www.celemony.com/cms/index.php?id=dna&L=0) plugin?ik geloof het bijna niet.

bass blom
21 maart 2008, 12:15
ik heb er goeie verhalen over gehoord!

savale
21 maart 2008, 14:28
hehe had vorige week een topic gestart over DNA, maarja die is alweer afgezakt. Lijkt mij erg handig. Moet ook nog zien hoe het in de praktijk werkt. Kan wel zeggen dat hun huidige plugin (zonder DNA) lekker werkt!

Thoom42
21 maart 2008, 15:43
Ik wou zeggen...daar heb ik vorige week nog op geantwoord! Als je een nieuwe reactie plaatst komt ie weer boven aan te staan hoor! :nervous:

fivelastwords
23 maart 2008, 17:22
Tot nu toe was Melodyne al super, maar zo te zien werkt deze plugin ook weer geweldig! 10 op de schaal van 10 zou k zeggen!

DaBok
26 maart 2008, 01:16
Ik zeg: wow! Ik werk al een tijdje met melodyne en dat werkt super. Je kunt natuurlijk aanvoeren dat een dergelijke plugin per definitie niet nodig hoeft te zijn. En da's helemaal waar.

Maar het is zo leuk om mee te spelen. En ik kan niet wachten totdat deze plugin verschijnt. Kost me weer een paar weekenden, maar dan heb je ook wat. En een hoop lol.

savale
26 maart 2008, 09:19
Ik heb eens wat alternatieven gebruikt zoals de tunes plugin van waves en nog een andere (naam kwijt), maar melodyne klinkt veel echter. Ben echt benieuwd naar DNA.