PDA

View Full Version : even voorstellen aan de klas ;)



jwst205
20 maart 2008, 15:02
Hallo allemaal,

Mijn naam is Jan-Willem. Ik speel nu zo'n 16 jaar gitaar (voornamelijk electrisch). Begin jaren 90 begonnen in het metalcircuit als lead gitarist van de Utrechtse death metal formatie Xantossa, en nu ongeveer 5 jaar actief als lead-gitarist van de rockformatie Backwater.

Mijn huidige gear:

Fender USA superstrat Adrian Smith met locking tremolo
Ibanez S series custom (gold plated version)

Rocktron Vooduvalve pre-amp (links)
Line6 Pod XT pre-amp (rechts)
Mesa/Boogie 50/50 poweramp
Korg tuner
Korg signal splitter
1x Marshall 1960 lead cab 4x12"
1x Line6 cab 2x12"

groeten,
Jan-Willem

Blind Owl
20 maart 2008, 16:39
Ben ik deze keer de eerste:

Welkom! :D

Mooie gear heb je trouwens ;)

jwst205
21 maart 2008, 09:19
Ben ik deze keer de eerste:

Welkom! :D

Mooie gear heb je trouwens ;)

Hey! Bedankt! Ik heb een behoorlijke tijd erover gedaan om deze setup bij elkaar te zoeken. Ben jarenlang tevreden geweest, maar het g.a.s. begint nu weer toe te slaan vrees ik. Ik wil van die pre-amps af en zit nu serieus te denken aan een triaxis of een egnater icm een tc g-force oid.

Blind Owl
21 maart 2008, 10:47
Hey! Bedankt! Ik heb een behoorlijke tijd erover gedaan om deze setup bij elkaar te zoeken. Ben jarenlang tevreden geweest, maar het g.a.s. begint nu weer toe te slaan vrees ik. Ik wil van die pre-amps af en zit nu serieus te denken aan een triaxis of een egnater icm een tc g-force oid.

Hehe tja, het halve (als het niet het hele is) forum lijd aan GAS :p
Nog veel succes met het overwegen van wat je wilt gaan kopen!

Izegrim
26 maart 2008, 23:36
Hee knuppel!! Welkom man, het is altijd leuk om vertrouwde mensen eens onpersoonlijker te zien dan in het echt. :rockon:

jwst205
27 maart 2008, 11:31
Hee gast! Ik dacht dat jij je na gisteravond hier niet meer mocht vertonen? :sssh:

haha!