PDA

View Full Version : nr Fusion/Funk in progress !



DTmaster
20 maart 2008, 13:17
Hallo

Ik ben vandaag begonnen aan een eigen nr , ik heb alvast een sample online gezet maar dat is pas een begin dus verwacht nog niks het is wel de bedoeling dat ik in de komende weken dit nr ga afmaken maar dat is alvast een voorproefje.

Alles is zelf ingespeeld dus geen software matig geneuzel want dat ken ik ook niet.


http://download.yousendit.com/31A5FE903CCD649E

de 1e minuut is echt ingestuurd daarna een beetje impro.

Groeten

DTmaster

PS: ik weet dat ik moeilijk doe maare het is een kwestie van een uitdaging en ga kijken of dat lukt, zo niet dan maar E A F C schematjes :)

gebruikten spullen:

Roland TD-6
Status Bass
Fender Ultra Strat

Riky
20 maart 2008, 13:31
erg orgineel idee!

vind alleen de bass wel heel irritant. Staat vrij hard , maar vind hem ook totaal niet passen bij de gitaar en drums... klinkt soms wat vals en niet strak.

maar ja..:)

Verder suc6 er mee!

Kan volgens echt wel iets moois worden!!

DTmaster
20 maart 2008, 13:32
ja we zullen wel zien hahaha

DTmaster
20 maart 2008, 13:34
erg orgineel idee!

vind alleen de bass wel heel irritant. Staat vrij hard , maar vind hem ook totaal niet passen bij de gitaar en drums... klinkt soms wat vals en niet strak.

maar ja..:)

Verder suc6 er mee!

Kan volgens echt wel iets moois worden!!


ik heb alle files ook alweer eraf gehaald en de mix was niet gemasterd, het is gewoon een crapy demo maar het geeft een beetje een idee wat het kan worden.

DTmaster
20 maart 2008, 22:47
mensen als je het hebt gehoord zou graag was advies ofzo willen dus als je het hebt geluisterd.

let me know.