PDA

View Full Version : Prog band



JRNV
20 maart 2008, 00:35
Hallo,

ik start graag een progressieve metalband met invloeden van o.a. Tool, Devin Townsend Band(http://youtube.com/watch?v=nrxmrS9FIzc).
Lange rockende passages met cleane en rauwe zang, geen typische metalband, solos, passages en zware gitaren included.

Zelf speel ik gitaar, dus nog een 2e gitarist, drummer, bassist en zanger.
Ik verwacht wel drive en volle inzet, ervaring met bands en dat je je instrument echt beheerst.

Jeroen/ 8)

JRNV
20 maart 2008, 00:36
Edit: Zang in de stijl van Devin Townsend, Denk ook aan ISIS, cult of luna etc.

Sami
20 maart 2008, 01:02
klinkt cool. waar kom je vandaan.

JRNV
20 maart 2008, 01:35
Friesland, Sneek om precies te zien, ik ben bereid om te reizen(Groningen, Zwolle), niet verder dan Flevoland, heh was vergeten het er bij te zetten.

Sami
20 maart 2008, 02:22
Sorry man. Ik kom uit den haag. Veel succes in ieder geval.

grz,

Sami

Roman
20 maart 2008, 08:26
cool, friesland moet meer prog produceren!!

Als jij een drummert hebt (een danny carey bijvoorbeeld) dan heb ik de rest van de band incl eigen oefenruimte in de aanbieding (leeuwarden.. www.mobiasdust.com)

JRNV
20 maart 2008, 21:51
Oke vet, ik zal eens op zoek, ik ken wel iemand waarmee ik in een meshuggahlike band speel, we zien wel, op jullie website staat een drummer?

Roman
21 maart 2008, 07:46
ja, maar de drummert has left the buiding (actually he's moved to Canada for his job...) En hem vervangen is een zware klus.... :(

JRNV
21 maart 2008, 09:33
jep dat ken ik, maar op je andere topic(dat je nog een drummer zoekt) bied ik mij aan als gitarist en wijs je het af, en hier accepteer je het?:D

Roman
21 maart 2008, 10:59
aah zo, hahaha. ja stom.
Nee, ik ben echt op zoek naar een drummurt... sorry :nervous:

Pushifier
1 mei 2008, 12:28
Hallo Jeroen,

Net als jij ben ik opzoek naar een band in het genre van tool/isis/theblacksparowes

Ben een bassist en woon in Leeuwarden. Lijkt me leuk om een band te beginnen. Maar een drummer lijkt me eerst ook nodig om te gaan repeteren. Heb je al iets op het oog qua drum?

JRNV
6 mei 2008, 01:29
Jo,

Goed om te horen!

Ik heb nog geen drummer op het oog, of van gehoord.
Wat we wel kunnen doen is eens bezig met een drumcomp etc(homestudio).
Dan kunnen we iig ideeën uitwisselen etc, of we zoeken indd gewoon een drummer en gaan eens jammen.

Ik zou trouwens wel meer richting ISIS/Cult of luna willen, net weer 'In absence of thruth van isis beluisterd! *hail*

Pushifier
8 november 2008, 11:41
Hallo Jeroen,

Tijd geleden hebben we gemaild, maar bij deze bied ik me aan als bassist, woon in leeuwarden dus das mooi. Heb je inmiddels al een drummer op het oog?

Catch33
11 november 2008, 00:16
Hey!

Te lang geleden!, als je dit leest, zou je mij dan willen mailen :

aversiondesignsAAPgmailPUNTcom


thanks!