PDA

View Full Version : dagje testen bij piens



classicrooock
19 maart 2008, 16:42
oke hier komt het dan de revieuw:

marshall jvm410 h 1700euro mesa cab(2x12) 865euro marshall cab 944euro(4x12)

voor deze amp ben ik in de eerste plaats geweest deze is echt fantastisch.
4kanale pure buize goede clean en tevens goede gain! deze heb ik uitgeprobeert op de marshall 1960 cabs;vond ik maar niets op peavey cabs vond ik owk maar niks ;en dan op een mesa ! ik stond voor een vraag teken .hou kon er nou zo'n hemelse klank uitkomen? echt een fenomenale clean en distortion !


evh 5150 III 1850euro cab 950euro.

deze heb ik ook getest. spijtig genoeg was de 6505 niet ter beschikking. :angry:
deze amp heeft een zeer cleane sound en een geweldige overdrive. maar ik vond het wat te schel naar mijn zinnen. deze heb ik uit geprobeert op de bijpassende 5150cab. maar die heb ik maar zo gelaten redelijk kostelijk ook.


fender reverb deluxe combo 1200euro.
deze had tevens een zalige sound; maar was niet wat ik zocht dus zal ik het maar kort houde : goede clean distortion viel wat tegen naar mijn oren

mesa dual recticifier 2800 of 2400 niet zeker meer op mesa cab 865euro.

deze was helemaal lekker tot ik het prijs kaartje zag ; al deze kanalen waren net zo gewedig als de jvm maar had iets speciaals.

ik heb nog vele goedkopere geprobeert. maar die zijn revieuwen niet waard .
uiteindlijk ben ik voor de marshall jvm410h met een mesa cab gegaan. totale prijs 2500euro ben zeer tevrede met deze amp. de 4 kanalen zijn echt super.
nu ga ik nog wat meer spelen en als mijn zus terug is van holland binen 3dagen. neem ik fotowtjes hopelijk vinden julie de revieuw fijn ! (dit is mijn eerste revieuw!)

ps: ze zijn erg klant vriendelijk snap niet wat julie zo slecht vinden teminste mijn verkoper was vriendelijk het is ene kale met een tatoo op arm goede jonge heel eerlijk heb 100euro cadea gekregen :

Harry
19 maart 2008, 16:51
dank voor de review, maar probeer alsjeblieft wat leestekens te gebruiken, want dit is niet leesbaar.

Realeigo
19 maart 2008, 17:08
Ik snap dr geen flikker van sorry!

classicrooock
19 maart 2008, 17:10
is het dan zo moeilijk zonder lees tekens? :cheerup:

AART
19 maart 2008, 17:23
Ja. Ze zijn niet voor niks bedacht.

classicrooock
19 maart 2008, 17:26
Ja. Ze zijn niet voor niks bedacht.
oke min of meer aangepast ben niet goed in leestekens.

Lexvandoef
19 maart 2008, 17:41
Ik kan ook niet zo heel veel met je review helaas, maar tof dat je een versterker combi heb gevonden waar je blij mee bent.

Gefeliciteerd!

pannekoek
19 maart 2008, 18:08
1700 euro voor een jvm410h? ik betaalde 1300 voor mijn jvm 2 maanden geleden

pol
19 maart 2008, 18:31
idd, 2 maand geleden ja, de JVM is ondertussen een stuk opgeslagen.

almarvk
19 maart 2008, 18:36
Bij Feedback 1559,- euro. Toch nog een stuk goedkoper.

humbucker
19 maart 2008, 18:49
ach, wat maakt het uit. Hij heeft zijn versterker gevonden, ook al is ie ergens anders goedkoper te vinden. Achteraf is het makkelijk praten, maar als hij gelukkig is met zijn aankoop en zo te lezen ook nog eens heel tevreden over de service dan is het toch goed, niet?

Mitch
19 maart 2008, 18:58
is het dan zo moeilijk zonder lees tekens? :cheerup:
Dat 'kostelijk' duur betekent duurde ook even voor ik het door had :sssh:
Misschien is het ook meer dat je niet veel verder komt dan 'goeie clean en goeie drive' dat mensen er niet veel mee kunnen. Desalniettemin bedankt voor de moeite en veel plezier met je nieuwe amp.

GeofJackon
19 maart 2008, 19:18
België is gewoon duur op veel vlakken. men Metal muff komt van thoman omdat ie hier in de winkel(JnR) zonder voeding 10 euro duurder is dan daar met voeding en verzendkosten.

crapton
19 maart 2008, 20:01
1. JVM410 is heel gave amp dus kan me voorstellen dat TS erg blij geworden is. Hoop dat ie beter speelt dan dat ie spelt...

2. Piens is mooie zaak maar voor de Belgiers duur. Vanuit Nederland per Internet bestellen zijn ze ZEER concurrerend, ik durf te zeggen zowat de beste prijzen in Europa. Alleen in de UK nog goedkoper. Heb er regelmatig gekocht, iha gaat t prima. Bv Ibanez komt rechtstreeks van importeur, heeft nog niemand aangezeten - ja wel zelf afstellen dus. Wel levertijd enkele weken. Service is OK maar niet echt geweldig - men probeert zeker te helpen maar mmmm helemaal van harte niet. Heb er ook mijn H&K Statesman gekocht heel scherpe prijs, zeker eens proberen...

Jellyfish00
19 maart 2008, 20:13
ik heb nog vele goedkopere geprobeert. maar die zijn revieuwen niet waard
Ik denk juist dat het voor een groot deel van het forum wel waard is om te reviewen, aangezien niet iedereen hier een grote portemonnee heeft. Ik zou het ook zeer op prijs stellen als je de tijd zou willen nemen om deze reviews voor ons te schrijven :cheerup:

classicrooock
19 maart 2008, 21:19
Ik denk juist dat het voor een groot deel van het forum wel waard is om te reviewen, aangezien niet iedereen hier een grote portemonnee heeft. Ik zou het ook zeer op prijs stellen als je de tijd zou willen nemen om deze reviews voor ons te schrijven :cheerup:
maar het zijn er zo veel :p

ColourofFire
20 maart 2008, 00:38
1: Veel plezier met je versterker

2: Steek volgende keer dat geld in taallessen ipv dure versterkers.

3: Uitgebreidere reviews, die voor iedereen interessant zijn.