PDA

View Full Version : Rhcp



Riky
19 maart 2008, 15:01
had zin om ff wat te pingelen, dus maar ff een backing track opgezet en gaan met die banaan... of gitaar

resultaat:

http://www.speedyshare.com/161456143.html



geluid valt soms wat dood, omdat ik de input van mn pc laag heb staan... wel jammer maar heb het een beetje opgelost met een wat reverb.

Vind het zelf wel aardig klinken...kon wat strakker, maar beter kan het altijd:)


Wat vinden jullie ervan?

The Miracle
19 maart 2008, 16:39
Leuk gedaan.
maar zoals je zelf al aangaf, het kon hier en daar wat strakker ;)

Toppie

Herman
19 maart 2008, 16:43
Klinkt leuk.. maar idd zou je nog een beetje kunnen werken aan je strakheid..
Daarnaast heb ik het idee dat je bends er vaak nét naast zitten, misschien daar nog een beetje bij op de zuiverheid letten.

Verder leuk gedaan! :)

HvV
20 maart 2008, 00:33
Cleane gitaar vindt ik best mooi klinken. Kan inderdaad strakker maar die backingtrack is echt te strak. Die backingtrack ontbeert gewoon de sound van de rhcp. Dit is echt zo'n nummer wat gewoon helemaal doodslaat als je dat netjes en perfect getimed gaat na spelen naar mijn mening. Lijkt me daarom des te moeilijker om met deze track mee te spelen.

Riky
20 maart 2008, 11:13
bedankt voor alle positieve reacties en tips!!



@ HvV: volgens mij komt dat doordat de bas is ingespeeld met een keyboard.. Als ik zo het stukje na de solo hoor.


Ik ga denk ik zondag even een filmpje maken van dit nummer als we hem spelen met de band. Kijken of dat ook een beetje klinkt:)

thanx and greetzz!