PDA

View Full Version : Creatieve en enthousiaste lead-gitarist gezocht!



Samanthasongs
19 maart 2008, 09:16
Ik ben Samantha, 23 jaar oud en al ruim veertien jaar bezig met muziek. Als singer/songwriter uit regio Utrecht heb ik 2 jaar geleden een album opgenomen dat door Radio 2 wordt gedraaid. Om mijn muziek completer te laten klinken en meer ‘body’ te geven, ben ik een band aan het samenstellen. Hiervoor ben ik nog op zoek naar: een all-round lead-gitarist (man, tussen de 20 en 35 jaar, akoestisch/elektrisch), die in is voor een uitdaging. Het kunnen zingen van backing vocals is een pré.
Mijn website www.samanthasongs.com wordt binnenkort grondig geupdate, maar op dit moment is er een conceptversie online. Daar staat wel wat muziek op, maar voor een vollediger beeld kan ik je fragmenten mailen. Als je mij wilt mailen, dan graag naar samantha@samanthasongs.com.
Dus ben jij diegene met een professionele, enthousiaste instelling en een creatieve geest, dan hoor ik graag van je!

Groeten,

Samantha Maddocks.

Samanthasongs
23 maart 2008, 13:54
bump ;)
....

Luke-wannabe
24 maart 2008, 14:17
Hey

Ik ben 19 jaar en ben opzich wel geinteresseerd. Kom uit de regio van Gouda, dus Utrecht is wel te doen.
Je liedjes op de site werken alleen niet... Staat er nog ergens anders wat van je muziek?

Groetjes

Valentijn
24 maart 2008, 19:24
heb het gehoord toen het nog wel werkte geloof ik. Waren mooie nummers

Samanthasongs
30 maart 2008, 14:17
bump... want oude advertentie staat nu boven de nieuwere ;)