PDA

View Full Version : Fingerstretching



greencharlie
18 maart 2008, 23:44
Stretch oefeningen

http://www.youtube.com/watch?v=wcwhZDbN7Zc

ik kooom ni meer bij :seriousf:

pannekoek
19 maart 2008, 00:58
well done sir, you just failed epiclly, well done indeed!

peter_heijnen
19 maart 2008, 13:25
ik kooom ni meer bij :seriousf:
Hoezo, hij vertelt alleen zinnige dingen.

chris c
19 maart 2008, 14:59
Op een 3/4 gitaar lukt het wel...:D

Mijn stretching oefeningen beperken zich tot de intro van Message in a Bottle. Was in het begin ook lastig, nu gaat het vanzelf.
Dus dit van het filmpje moet na een tijdje ook wel gaan zeker ?

greencharlie
19 maart 2008, 18:43
wel Chris kben nog niet zo heel ver geraakt vanwege het lachen met zn droge humor.
Die Powerstretch zal ik waarschijnlijk nooit kunnen, ik kan mn pink niet strekken.
Als je goed kijkt zie je zijn pink helemaal gestrekt behalve het bovenste vingertopje.

Hij heeft nog zo een paar oefeningen waarin hij oa veronderstelt : 'that you would wish you'ld never had a thumb in the first place' :seriousf:

greencharlie
19 maart 2008, 18:54
amai, just bekan mn tong afgebeten.
kgeraak toch al iets verder dan gisteravond.

--=HANS=--
19 maart 2008, 19:29
"I give you a better stretch than you ever wanted"

:seriousf:

peter_heijnen
20 maart 2008, 00:23
Die oefening op het eind is erg effectief. Je begint bovenin waar de afstanden relatief klein zijn. Hoe verder je op de hals naar beneden gaat des te groter de afstandn worden en des te meer je stretched.

TimmU
20 maart 2008, 07:22
amai, just bekan mn tong afgebeten.
kgeraak toch al iets verder dan gisteravond.
ondertiteling?

Mephistocles
20 maart 2008, 09:57
amai, just bekan mn tong afgebeten.
kgeraak toch al iets verder dan gisteravond.
Vertaling:
GVD! Zojuist bijna mijn tong er af gebeten. Ik kom toch al iets verder dan gisteravond ;)

Mephistocles
20 maart 2008, 09:58
Ik kwam er vaak zo net niet de eerste keer. Nu lukt het al aardig. En ik heb vrij kleine handen.

peter_heijnen
20 maart 2008, 10:48
Het is een kwestie van willen en doen. Je moet ook vooral niet meteen alles willen maar klein beginnen, en met een stappenplan kom je vast waar je heen wilt.

sanderz
20 maart 2008, 12:00
Het stretchen is één, maar daarna in die gestretchte (?!) stand ook nog voldoende kracht kunnen uitoefenen op de bewuste snaren is iets wat inderdaad de nodige oefening vereist.

Moet je behalve een stappenplan vermoedelijk ook een flinke dosis discipline hebben ;)