PDA

View Full Version : Van Katoen + Crimson Sky, 26 april @ Het Kasteel, Alphen a/d Rijn



Luke-wannabe
17 maart 2008, 23:41
Also..

Wie komt er kijken :hippie:

TimmU
18 maart 2008, 00:49
Doe je goed, met van katoen. bekende naam!

Valentijn
18 maart 2008, 01:01
cool. Ook met de bandcoaching vooraf?

iets te ver weg voor mij ben ik bang..

Tankman
18 maart 2008, 01:23
Heb Van Katoen vrijdag in Atlantis Alkmaar gezien. Stage presence en show waren top, alleen die muziek...wat een herrie! Voorprogramma was veel en veel beter. Of nah ja...die Hit 'n Run was ook eigenlijk niet zoveel speciaals, maar Dirty Chocolate Pants waren echt gaaf. Leuke muziek en goeie show.

Hoor wel dat die gasten van Van Katoen erg chille people zijn, wat altijd cool is om te horen. Hou niet van arrogante mofo's.

De Beer
18 maart 2008, 01:35
Ik ben er bij hoor, Altijd gezellig met Bazz en de mannen.

Luke-wannabe
18 maart 2008, 10:12
cool. Ook met de bandcoaching vooraf?

iets te ver weg voor mij ben ik bang..
Jups, ook een workshop van de mannen :)

Zijn inderdaad erg toffe lui. Heb er zin in!

Luke-wannabe
26 april 2008, 13:27
Vanavond! Wie komt er? :hippie: :soul:

rocker_71
27 april 2008, 18:09
Ben geweest Leon en heb van Crimson Sky genoten! :)

Vond de muziek alleen steeds minder worden. Jullie waren echt goed bezig, Waardeloos was ook nog wel vermakelijk (geinige knulletjes), maar Van Katoen vond ik echt nix aan.

Richard heeft echt gave foto's genomen (stuk of 100). De belichting was erg geschikt daarvoor. Het geluid vond ik wat aan de harde kant en ik was helaas mijn oordoppen vergeten.

Luke-wannabe
27 april 2008, 21:43
Ben geweest Leon en heb van Crimson Sky genoten! :)

Vond de muziek alleen steeds minder worden. Jullie waren echt goed bezig, Waardeloos was ook nog wel vermakelijk (geinige knulletjes), maar Van Katoen vond ik echt nix aan.

Richard heeft echt gave foto's genomen (stuk of 100). De belichting was erg geschikt daarvoor. Het geluid vond ik wat aan de harde kant en ik was helaas mijn oordoppen vergeten.
Ben benieuwd naar de pics!!! Leuk dat je er was man :) En dat volume zal ongetwijfelt aan mij liggen, want zoals je zag sla ik gewoon kneiterhard..

THNX :D

marter544
28 april 2008, 01:23
Heb Van Katoen vrijdag in Atlantis Alkmaar gezien. Stage presence en show waren top, alleen die muziek...wat een herrie! Voorprogramma was veel en veel beter. Of nah ja...die Hit 'n Run was ook eigenlijk niet zoveel speciaals, maar Dirty Chocolate Pants waren echt gaaf. Leuke muziek en goeie show.

Hoor wel dat die gasten van Van Katoen erg chille people zijn, wat altijd cool is om te horen. Hou niet van arrogante mofo's.

Hmm, zo zie je maar weer hoe smaken kunnen verschillen! Ik vind ze erg vet, ook hun muziek, heb ook wel eens met die zanger staan praten, aardige gast. Cool ook om voor ze te openen!

De Beer
28 april 2008, 14:02
En dat volume zal ongetwijfelt aan mij liggen, want zoals je zag sla ik gewoon kneiterhard..

THNX :DNouenoffie! Wat een houthakker ben jij, en die ride hielp ook niet echt mee :lol:!

Sorrie van je oren Rocker 71, ik was de geluidsman, maar Luke hier rost idd kneiter hard en als ik zachter was gegaan hadden we echt alleen maar ride en hihat gehoord want die stonden bij mij al uit.

rocker_71
28 april 2008, 14:55
Altijd hetzelfde met die drummers. :cooler:

In onze band hebben we daar ook al last van. Wordt tijd voor een drumstel met volume knoppen LOL.

Luke-wannabe
28 april 2008, 23:01
Nouenoffie! Wat een houthakker ben jij, en die ride hielp ook niet echt mee :lol:!

Sorrie van je oren Rocker 71, ik was de geluidsman, maar Luke hier rost idd kneiter hard en als ik zachter was gegaan hadden we echt alleen maar ride en hihat gehoord want die stonden bij mij al uit.
Ach ja, als je de Ride en Hihat hoort, was is het probleem dan? En +.. Het harde spelen hoort gewoon bij mijn stijl. Ik kan geen lekkere beat slaan als ik niet hard sla. Niet in deze band in ieder geval.

De Beer
29 april 2008, 00:49
Ach ja, als je de Ride en Hihat hoort, was is het probleem dan? En +.. Het harde spelen hoort gewoon bij mijn stijl. Ik kan geen lekkere beat slaan als ik niet hard sla. Niet in deze band in ieder geval.Je moet er ook vooral niet mee stoppen nee, want het klinkt supper dik! Maar als ik die 2 zachter had kunen zetten had ik het gedaan.:seriousf:

Maar ik heb in HK meestal het koper nauwelijks aan staan, is vaak hard zat of te hard....dus gaat de rest ook wat steviger gehehe.

Luke-wannabe
30 april 2008, 22:52
Je moet er ook vooral niet mee stoppen nee, want het klinkt supper dik! Maar als ik die 2 zachter had kunen zetten had ik het gedaan.:seriousf:

Maar ik heb in HK meestal het koper nauwelijks aan staan, is vaak hard zat of te hard....dus gaat de rest ook wat steviger gehehe.
Okee thnx :D Ik had gehoord dat het geluid goed was! Thnx nog!!

robzilla
5 mei 2008, 13:52
Het was vast beter dan in het oude kasteel, daar heb ik tinnitus opgelopen.. ;)

De Beer
5 mei 2008, 16:11
Het was vast beter dan in het oude kasteel, daar heb ik tinnitus opgelopen.. ;)Daar kan ik me wat bij voorstellen! Die verbouwing was hard nodig!