PDA

View Full Version : Filmpje: Alweer. Wie is de beste



*AcousticGuitarMan*
17 maart 2008, 19:22
Ik wil jullie meningen horen nu deze film:

http://www.youtube.com/watch?v=2A97S2Y5xl4

Wat vinden jullie ervan en tot hoever zijn jullie het er mee eens??? Of heb je een hele andere rij

F*R*E*A*K
17 maart 2008, 19:41
Mijn rijtje ziet er anders uit, maar ik denk dat het toch vooral aan je stijl/voorkeur licht.

En overigens hoop ik dat dit topic een snelle pijnloze dood gaat sterven wegens de hoge mate van kansloosheid.

artnaz
17 maart 2008, 22:14
En overigens hoop ik dat dit topic een snelle pijnloze dood gaat sterven wegens de hoge mate van kansloosheid.+1

Heb de moeite niet genomen om het filmpje te kijken, maar aan de titel te zien: noch Slash noch Clapton noch Hendrix kunnen mij kippevel bezorgen, dus haken alle drie af!

Vonk
17 maart 2008, 23:27
Kansloze vergelijking omdat ze allen in verschillende genres actief waren/zijn. Slash geeft mij wel kippenvel en de rest niet, zijn solo's zijn zanglijnen op zich.

artnaz
17 maart 2008, 23:29
Slash geeft mij wel kippenvel en de rest niet, zijn solo's zijn zanglijnen op zich.Ik snap wat je bedoelt, maar ik vind 90% van zijn spel allemaal van hetzelfde, en te veel show off. Maargoed, ieder zijn ding zoals altijd... :hippie:

JohnLord
18 maart 2008, 10:45
Inderdaad, het lijkt veel op elkaar. Nee, doe mij maar Blackmore!

Rubster
21 maart 2008, 11:56
Jammer dat met name altijd deze drie in verband worden gebracht met de term beste gitarist. Bekendst en meest populair is misschien een betere term.

Benjamin Blue
22 maart 2008, 11:50
Jammer dat met name altijd deze drie in verband worden gebracht met de term beste gitarist. Bekendst en meest populair is misschien een betere term.

idd,je zou ze eigenlijk nooit echt kunnen vergelijken met elkaar..
ze zijn namelijk allemaal van verchillende generaties gitaristen...

das net zo iets als SRV en Hendrix met elkaar vergelijken...ze zijn nooit rivalen geweest(kan niet eens^^)
en ze zijn beiden verschillend van generaties..

maarja,
just my 2 cents :sssh: