PDA

View Full Version : CM Red Repeat



hugo123
17 maart 2008, 16:03
Ikj heb een CM red repeat en ik ben er erg blij mee,maar nou heb ik een probleem.

Als ik mijn RR in mijn fx loop hang dan hoor ik een plop bij het inschakelen (zeg maar een knal) Ik heb geen gestabiliseerde voeding, kan het hierdoor komen?

Als ik mijn RR in mijn loop zet heb ik ook het probleem dat mijn delay begint te "oversturen" hij geeft een soort ruis af, hoe komt dit?

En als ik mijn delay dan vooraan mijn keten zet, dan is het volume veel harder, hoe komt dit?

Alvast bedankt!

hugo123
18 maart 2008, 18:59
...? niemand??

Erikt
18 maart 2008, 23:57
Ik heb ook een RR, maar heb helemaal nergens last van! Wat voorn versterker gebruik je?

Het volume verschil kan kloppen (sommige versterkers hebben een effectsloop waar een klein percentage decibel vanaf word gesnoept) dus dat zou kunnen, maar dat moet geen probleem zijn dankzij de volumeknop op de delay.

Kun je het ook niet eens met andere kabels proberen? En een goede voeding werkt altijd tegen de meeste rare kleine vreemde rare (of zei ik dat al) probleempjes.

hugo123
19 maart 2008, 15:45
Ja, het kan idd komen door mijn ongestabiliseerde adapter, maar ik moet nog ff een 1Spot kopen.

hugo123
22 maart 2008, 10:14
Ik heb nog iets ontdekt, u ik de distortion meer uit pedalen ga halen, heb ik mijn RR niet meer in mijn loop gehangen, maar nu is de delay op het distortion kanaal te hard(van mijjnn amp) en op het clean kanaal te zacht?! Hoe komt dit?