PDA

View Full Version : Nieuw!



KeathFloris
16 maart 2008, 15:35
Hey allemaal ik ben Floris, ben hier op het forum gekomen door Buddy..... Ik ben 16 en speel nog niet zo heel lang gitaar, anderhalf jaar ofzo. Speelde tot nu toe op een lelijke standaard strat maar heb besloten een nieuwe te kopen. Ook doe ik samen met Buddy aan zelfbouw... Ben hier op het forum voor vragen etc. en het is leuk om eens andere evaringen te horen :soul:

Tubescreamer
16 maart 2008, 21:02
Hee nou welkom! Zelfbouw lache, heb ik me nog steeds niet aan gewaagd na al die jaartjes hehe :)

Ace 1.15.19
17 maart 2008, 03:59
Hee nou welkom! Zelfbouw lache, heb ik me nog steeds niet aan gewaagd na al die jaartjes hehe :)

Je kan ook makkelijk beginnen door alle onderdelen te verzamelen (uit de winkel of van internet) en dan in elkaar te zetten. Schroefjes vastdraaien, solderen, snaren opzetten, afstellen, klaar :p. Let op ik zei makkelijk ;).

KeathFloris
17 maart 2008, 15:01
Je kan ook makkelijk beginnen door alle onderdelen te verzamelen (uit de winkel of van internet) en dan in elkaar te zetten. Schroefjes vastdraaien, solderen, snaren opzetten, afstellen, klaar . Let op ik zei makkelijk .

Zegt het idd wel erg makkelijk:P ben nog wel ff bezig geweest zeker de eerste keer XD

Tubescreamer
17 maart 2008, 16:42
Je kan ook makkelijk beginnen door alle onderdelen te verzamelen (uit de winkel of van internet) en dan in elkaar te zetten. Schroefjes vastdraaien, solderen, snaren opzetten, afstellen, klaar :p. Let op ik zei makkelijk ;).
Ja okee maar dan heb je 'm zelf geassembleerd. Net zoals bij de Ikea. Natuurlijk is dat een goed punt om mee te starten, want als je dat geeneens kan als je aan de zelfbouw wil....Nou ja da's natuurlijk ook niet waar want lang niet iedereen die onderdelen (goed) in elkaar schroeft kan uit een blok hout zelf een hals en een body kleien....da's een hele andere ambacht. :satisfie:
Voor de TS: Iig veel succes en dus wel laten zien als je iets af hebt he!

Ace 1.15.19
17 maart 2008, 19:55
Wij houden van foto's :D






























Logisch natuurlijk :D