PDA

View Full Version : Wat vinden jullie van Silverchair ???



Silverchair16
13 februari 2003, 15:28
Wat vinden jullie van Silverchair qua muziek en teksten ??

savecracker85
13 februari 2003, 15:35
vet...vooral het album freak show
en dan vink slave het beste nummer

LuC
13 februari 2003, 15:52
Silverchair is goed , vooral Neon Ballroom en Diorama de eerste 2 vind ik stukken minder beetje wannabee grunge bandje in die tijd nog ..

skanky
13 februari 2003, 16:09
Kvind het goede muziek, tis alleen niet mijn stijl, kheb het niet zo op Daniel Johns.

Duane
13 februari 2003, 16:41
Ken er niet zoveel van. Alleen toen ze net begonnen vond ik het een nirvana-na-aap-bandje en heb er geen aandacht meer aan besteed. Ik heb onlangs wel een nieuwe ballad gehoord die muzikaal goed in elkaar zat

Electrical Storm
13 februari 2003, 17:32
Naar mijn mening de beste band die er op dit moment is!! Dat kan ik met zekerheid zeggen... Ok, mensen die vinden dat Freak Show en Frogstomp Nirvana/Pearl Jam-klonen zijn hebben deels gelijk, maar na Neon Ballroom zijn ze zo ontzettend een eigen weg ingeslagen. Ik moet zeggen dat Diorama mij een beetje tegenvalt, ik vind Neon Ballroom toch stukken beter (met als all-time favorite Ana's Song). Maar ik denk zelfs dat Silverchair mij heeft aangespoord gitaar te gaan spelen...

Neals
13 februari 2003, 17:34
Silverchair is een zeer cool bandje, alleen diorama is KUT KUT en nog eens KUT

Fluffy
13 februari 2003, 18:04
goede band ja, ana's song is ook mijn favoriet

Kitaarhiero
13 februari 2003, 19:19
Ik vind Silverchair saai, en te gelikt.

schaap
13 februari 2003, 22:58
amen kitaar, heb er naar geprobeerd te luisteren, maar geef mij toch maar alice in chains of pearl jam, tien keer beter dan die enge zanger van ze.

vulvasonic
13 februari 2003, 23:05
Persoonlijk vind ik hun nummers NET niet goed genoeg om het echt mooi te vinden.

Maar dat is natuurlijk maar een kwestie van smaak.

Kjiratsiekoedel
14 februari 2003, 11:35
Op school had iemand een CD van silverchair laten liggen. ik heb hem beluisterd en ik vond het niets.

-alle nummers waren bijzonder eentonig op hum eigen manier.
-het was ook niet mijn genre, maar dan nog steeds niet goed

Ditmar
14 februari 2003, 12:36
Op 2003-02-13 22:58, schreef schaap:
amen kitaar, heb er naar geprobeerd te luisteren, maar geef mij toch maar alice in chains of pearl jam, tien keer beter dan die enge zanger van ze.


Die zanger van Alice In Chains ziet er nu waarschijnlijk nog een stuk onsmakelijker uit dan de zanger van Silverchair hoor, Kurt is waarschijnlijk al wel mooi verteerd, dus die ziet er wel weer netjes uit inmiddels. Maar Layne Staley zou ik nu niet hoeven zien :razz:

schaap
14 februari 2003, 15:36
komop zeg, wij hebben ook ozzy aanschouwd :razz:
En kittie :razz:, dus dat kan ik wel hebben denkik hoor.

Electrical Storm
14 februari 2003, 15:42
Ik vind hem sowieso niet lelijk, en bovendien gaat hij binnenkort wel met Nathalie Imbruglia mee van de haal...

kurt=dead
14 februari 2003, 21:12
jaah en hij heeft gelukkig ook minder last van ze chronisch ziekte ofzo

Electrical Storm
14 februari 2003, 22:26
De eerste optredens na zijn ziekte zijn alweer achter de rug in Australië, en in mei staan er concerten in Brazilië op het programma. Op de site staat dat Silverchair van plan is om daarvandaan meteen door te trekken naar Noord-Amerika en Europa, waardoor ik al stilletjes begin te hopen (pinkpop?!?) :grin:

savecracker85
15 februari 2003, 15:12
zou wel leuk zijn als ze naar lowlands komen... aangezien het vorig jaar afgelast werd :sad:

funlovinme
17 februari 2003, 13:56
Silverchair is super. Ben fan van het eerste uur. Freakshow en Neon Ballroom zijn m'n favoriet (gewoon sentiment hoor, niks objectiefs).
Daniel heeft een mooie stem, en de nummers zijn gewoon heel compleet. De een vind het overdreven, maar ik vind het gewoon mooi.