PDA

View Full Version : Nederlandse verkoper Les Paul plan van StewMac?



NoobjeNrZoveel
14 maart 2008, 20:50
Hoi allemaal,

Iedereen die een Les Paul wil bouwen, een Les Paul gebouwd heeft of mensen kennen die zo'n ding gebouwd hebben, kennen vast wel het Les Paul bouwplan van stewmac.com.
Ik wil zelf ook gaan beginnen met het bouwen van een Les Paul, maar als ik bij stewmac.com dat plan bestel duurt het 2 weken voordat hij hier is. Zijn er ook Nederlandse shops die dit bouwplan verkopen of moet ik gewoon rustig wachten?

fred dons
15 maart 2008, 07:23
wanneer ik iets bestel bij stewmac heb ik het 2 dagen later in huis hoor (per dhl)

orreltak
15 maart 2008, 08:09
en je hoeft er geen invoerbelasting enz over te betalen.alleen als je die bouwplan koopt he!

Mattia
15 maart 2008, 09:59
P'cies. Qua leversnelheid maakt het echt niks uit of je via StewMac of bij een NL webshop besteld.

Mattia

NoobjeNrZoveel
15 maart 2008, 19:26
P'cies. Qua leversnelheid maakt het echt niks uit of je via StewMac of bij een NL webshop besteld.

Mattia
Oke, ik heb net besteld bij Stewmac. Ik hoop dat het van de 3 tot 7 dagen, niet de 7 dagen worden. :)

barno
15 maart 2008, 20:49
Oke, ik heb net besteld bij Stewmac. Ik hoop dat het van de 3 tot 7 dagen, niet de 7 dagen worden. :)

regel 1 voor een zelfbouwer: leer geduld hebben... nu heb je wat meer tijd om je nog beter voor te bereiden