PDA

View Full Version : London City aanschaffen



r0cker666
14 maart 2008, 18:55
:hippie: Hallo,
Ik hoor en zie veel over the London city comet/spitfire...
Ik zit er over te denken om er een aan te schaffen.
zijn er mensen die aanraders hebben of meer weten van dit soort gitaren hoor ik het graag.
Ik speel meestal rock punk bleus funk. als je nog andere sugesties hebt dan hoor ik het natuurlijk ook graag maar het moet wel rond de 300 350 euro zijn ( ik heb dus een niet zo hoog budget ) boxje heb ik wel :) vox da15 :hippie:

mzzl :chicken:

tabmaniac
14 maart 2008, 19:02
Fender LC?:seriousf:

almarvk
14 maart 2008, 19:03
Topictitel aangepast.

r0cker666
14 maart 2008, 19:03
Nee niet zo bedoeld :sneaky: nee ik ben geen beginner.
Maar ik bn nieuw op dit forum ik bedoelde londen city of een goedkope fender ??

Rormo
14 maart 2008, 20:18
London City is zeker een goede keus! Kun je niet fout mee gaan. Hou je nog geld over ook, want LC's gaan voor 250.

happynjitram
14 maart 2008, 20:31
Het zijn echt geweldige gitaartjes! Heb zelf een apple red met maple neck en hij speelt en klinkt geweldig. Mijn exemplaar staat in ieder geval dichter bij een fender USA dan bij een mexicaanse fender. Daarbij is het ook een mooi gitaartje om te pimpen :cooler: .

Als je concrete vragen hebt stel je ze maar.

Sjel
14 maart 2008, 21:25
inderdaad fijne gitaartjes. Alleen vind ik die hals veel te dun. Maar ja, da's een kwestie van smaak. Als je graag een dunne neck hebt is dit een droomgitaar voor je budget!
Ikzelf ben momenteel aan het uitkijken naar een dikkere hals... Die dunne hals is eigenlijk de enige reden waarom ik mijn Comet niet vaker gebruik.

E-J
14 maart 2008, 21:44
inderdaad fijne gitaartjes. Alleen vind ik die hals veel te dun. Maar ja, da's een kwestie van smaak. Als je graag een dunne neck hebt is dit een droomgitaar voor je budget!