PDA

View Full Version : Letz Zep 22 maart @ Melkweg A'dam



Tubescreamer
14 maart 2008, 13:41
Inderdaad: een (Britse) Led Zeppelin coverband.
Voor de Zepheads onder ons die het ook zo jammer vinden dat het nog steeds onduidelijk is dat de echte Zep nou wel of niet gaan toeren. In de tussentijd is dit een prima warmhoudertje, en in sommige opzichten misschien nog wel beter dan een officiële reünie.
Ikzelf heb ze al twee keer gezien, en als rechtgeaarde Led Zeppelin-junk :lp: al zeg ik 't zelf mag ik wel zeggen dat het -en da's zwak uitgedrukt- meer dan de moeite waard is. Ook als je niet zo bent van de coverbands: Gewoon gaan kijken en oordeel zelf.


"I walked in, I saw me!!"

Ze zijn Robert Plant & Jimmy Page approved, dus dat belooft wat!

Meer over hun op http://www.letzzep.com/

DTmaster
14 maart 2008, 13:48
een vrouwestem die Led Zeppelin nr zingt mmmmmmmmmm daar heb ik mijn twijfels over.

Tubescreamer
14 maart 2008, 13:52
:???: Vrouwenstem?? Da's een andere coverband denk ik. Maar wel goed idee... Lez Zeppelin (ja met een LeZ dusz) is een all-female Zepcoverband. Maar die heb ik nog nooit gezien of gehoord. Schijnen het ook wel goed te doen.

*edit* haha na je aanpassing was het ineens een hele andere mening, het eindigde eerst met mmmmmmmmmm...... :seriousf:
Maar maak je dus niet druk Letz Zep bestaat gewoon uit jongetjes.

DTmaster
14 maart 2008, 13:58
ok dan


maare was jij nog naar Londen gegaan voor dat concert van mucho money per kaartje.

Tubescreamer
14 maart 2008, 14:05
ok dan


maare was jij nog naar Londen gegaan voor dat concert van mucho money per kaartje.

Nee. Want het was natuurlijk niet alleen mucho money maar ook mucho moeilijk om aan een kaartje te komen.
Bovendien vond ik het niet heeeeel erg want Zeppelin zonder John Bonham is voor mij niet echt Zeppelin, ook al speelt z'n zoon dr nu in mee. Zonder Jimmy Page kom je er toch ook niet mee weg?
Ach als ze echt een tour gaan doen dan ga ik er nog wel achteraan denk ik.

Maar, nogmaals, Letz Zep is zwaar aan te raden!!

BramSchouten
14 maart 2008, 14:23
Heb net even gekeken. 't Is op zich wel aardig maar zeker niet beter dan de reunie van led zeppelin! De stem van Letz Zep vind ik helemaal niks.

Tubescreamer
14 maart 2008, 15:09
Heb net even gekeken. 't Is op zich wel aardig maar zeker niet beter dan de reunie van led zeppelin! De stem van Letz Zep vind ik helemaal niks.

Dan moet je dit 'ns kijken:
http://www.youtube.com/watch?v=JLCKZqIjTe0