PDA

View Full Version : Muse - H.A.A.R.P. live cd/dvd



Herman
13 maart 2008, 18:11
Hey,

Morgen (14April) komt de nieuwe live cd/dvd van Muse uit (of toch 17April?), en ik was benieuwd: Wie kijkt hier nog meer naar uit?

Ik heb al een paar filmpjes gezien op youtube, en die zijn er veelbelovend uit. Ik weet wel dat ik morgen direct ga kijken of ze hem al hebben bij de Free Record Shop. Zoja, zal ik hier ook zeker eventjes posten wat ik er van vind! :)

Wel jammer dat Citizen Erased niet gespeeld word trouwens..

Hier nog eventjes wat filmpjes van de DVD:
De Opkomst (http://www.youtube.com/watch?v=Jp-t2x-YzxU&feature=related)

Supermassive Blackhole (http://www.youtube.com/watch?v=1QKF_AUsf2Q&feature=related)

Unintended (http://www.youtube.com/watch?v=Jp-t2x-YzxU&feature=related)

Knights Of Cydonia (http://www.youtube.com/watch?v=m1PKJMB3OTo&feature=related)

drap
13 maart 2008, 18:47
Ghehe, ik had 'm al op de schijf staan. Hij is wel tof en ik ga 'm zeker ook kopen.

wololoh
13 maart 2008, 22:59
Morgen is wel 14 MAART eh :B

Bl44t44p
13 maart 2008, 23:45
Inderdaad maart ;)

Ik word helemaal para bij het terugzien van die opkomst... fantastisch was dat. Zal morgen eens bij de FRS/MediaMarkt kijken of ie al te krijgen is, kijk hier echt al maanden naar uit :)

En trouwens Citizen Erased was wel gespeeld, maar helaas weggelaten op zowel de DVD als CD.

Herman
14 maart 2008, 21:03
Maart, uiteraard...my bad :D

Anyway, ik heb hem vandaag opgehaald, de special edition. Koste me 30pleuries en het special gedeelte is wat artwork en een kartonachtig hoesje (wel stevig kartonnetje, niet van dat rommel waar je singeltjes in krijgt oid).

Ik heb nou nog maar een paar nummertjes gehoord, en de dvd moet ik zo nog ff bekijken, maar wat ik gehoord heb was errg gaaf. Ben erg benieuwd wat er nog meer bij komt.

En die opkomst is inderdaad echt gruwelijk vet! De eerst komende keer dat ze in Nederland komen MOET ik er echt heen!

Bl44t44p
14 maart 2008, 21:27
Ja heb hem ook net gehaald, Special Edition, 24.99 euro bij MediaMarkt :P

Zo even uitpakken, ben erg benieuwd :)

armageddon
15 maart 2008, 10:53
Ik ga straks ok even naar de MediaMarkt :) Wil hem toch wel graag hebben.

Bl44t44p
15 maart 2008, 17:16
Heb gisteravond al wat stukjes gekeken en echt een waanzinnige DVD, maargoed had ook niet anders verwacht eigenlijk.... ook vette photogallery enzo!

Enige jammere is dat er in interviews was gezegd dat de "making of" beeldmateriaal van een uur zou bevatten (oa over de hele tour), maar dit is slechts 12 minuten. Wel coole backstage beelden van Wembley Stadium :)

Herman
18 maart 2008, 17:14
Ook de dvd gezien inmiddels..

En ik vind hem errrrg goed! Alleen die opkomst al lijkt me een kippenvelmoment als je daar staat. Had Take a Bow en Knights of Cydonia in de setlijst denk k precies andersom gedaan, maar vind dit verder niet storend ofzo, misschien eigenlijk juist ook wel goed.

Hoodoo is ook erg vet, met Wolstenholme op gitaar! Daarnaast vind ik nummers als invinceble er ook uitspringen, met dat opbouwende intro. De Jam vind ik ook erg tof, maar jammer genoeg vrij kort, hard wel langer gemogen. Ook vind ik de riffjes die ze aan t eind van sommige nrs wel eens doen erg gaaf, je hoort er op de cd en dvd erg veel!

Wat ik verder wel jammer vind is zoals ik al zei geen Citizen Erased, en misschien nog wat leuke B-side nummertjes ofzo, maar daar was ik sowieso al niet echt van uit gegaan.

Al met al: Top!!

Bl44t44p
18 maart 2008, 19:55
Citizen Erased is niet gespeeld op de 17e, vandaar dat ie niet op de DVD staat. Helaas ook niet op de CD van de 16e maar dat maken ze wat mij betreft wel goed met Micro Cuts!

Inderdaad coole jams, leuk ook dat ze die er in hebben gelaten op zowel CD als DVD. Met de nodige credits en copyrights in het boekje haha :D

Danielovich
18 maart 2008, 20:11
Ligt het nou aan mij of zie ik tijdens de opkomst een karretje het podium op rijden (het ziet er uit als een soort robot) die de gitaar naar matt brengt? :chicken:

Herman
18 maart 2008, 20:30
Yep, dr word tegenwoordig zelfs al bezuinigd op roadies ;)