PDA

View Full Version : Eirlys...



Eirlys
13 maart 2008, 09:05
Hey allemaal

ik ben Sophie, 24 jaar, en woon in Leuven (België). Ik ontdekte onlangs dit forum en heb er al heel wat nuttige/leuke dingen op ontdekt, dus ik dacht 'dan registreer ik me maar ineens'.
Ik heb rond mijn zestiende een jaartje ofzo gitaar leren spelen (je kan dus raden hoe goed ik ben :p ), maar heb toen van fotografie mijn voornaamste hobby gemaakt, waardoor de gitaar (in tegenstelling tot muziek in het algemeen) op de achtergrond kwam. Ik kan het echter niet missen en de laatste maanden wordt de drang om te spelen weer groter. En nu ben ik hier. :)
Ik hoop veel tips en tricks te vinden, en me hier te amuseren. Ook wat hulp bij het kiezen van een (juiste) elektrische gitaar (voor mij) is heel erg welkom. Maar daar kom ik nog wel eens op terug!

Nog vragen? Shoot!

bass blom
13 maart 2008, 09:11
er is een topic voor foto's van vrouwelijk schoon met gitaren, welkom :satisfie:

Mr.Fingers
13 maart 2008, 11:14
Vrouwelijk & van België...

WELKOM!

Dark_Tranquillity
13 maart 2008, 13:37
Welkom!


Vrouwelijk & van België...

WELKOM!

Geilbak ;)

artnaz
13 maart 2008, 14:18
Fotografie, vrouw, gitaar... Bass Blom heeft een punt! :D

Maar welkom! Veel succes en plezier hier! ;)

Eirlys
13 maart 2008, 15:01
Bedankt voor de verwelkoming!
In dat topic zal ik eventueel wel eens iets posten als ik het vind en tijd heb.
Maar geduld is een schone deugd he! :hippie:

JohnLord
13 maart 2008, 15:57
Dit topic is eigenlijk alleen om jezelf voor te stellen. Voor alles wat je zou willen posten kun je een geschikt topic vinden op het forum. Welkom en vooral veel plezier hier!

R.J
13 maart 2008, 20:43
Welkom! :hippie:

Ik dacht dat de ontwerpSTER van luna guitars (of zo iets, naam heeft iets met de maan te maken) speciaal mooie stukjes gitaar voor vrouwen ontwierp.

Eirlys
14 maart 2008, 08:39
Fotografie, vrouw, gitaar... Bass Blom heeft een punt! :D

Maar welkom! Veel succes en plezier hier! ;)
Ik vrees dat mijn fototoestel net verkocht is. :)
Maar voor een goed doel natuurlijk - muziek!

bass blom
14 maart 2008, 09:21
Ik vrees dat mijn fototoestel net verkocht is. :)
Maar voor een goed doel natuurlijk - muziek!

hahaa, vette pech dan.
goed doel wel :satisfie:

artnaz
14 maart 2008, 09:22
Ik vrees dat mijn fototoestel net verkocht is. :)
Maar voor een goed doel natuurlijk - muziek!Je wilt toch niet zeggen dat je helemaal geen camera meer hebt? :o Ook al is het geen D200, ook muzikanten hebben tegenwoordig allemaal een camera'tje! ;)

Eirlys
14 maart 2008, 09:26
Je wilt toch niet zeggen dat je helemaal geen camera meer hebt? :o Ook al is het geen D200, ook muzikanten hebben tegenwoordig allemaal een camera'tje! ;)

Het was een D70s die verkocht is, en neen, ik heb nu geen deftige digitale camera meer. Ik heb nog een 3.1 megapixel Aldi-ding, en een resem goeie analoge camera's (Canon Eos ed) voor het geval het goed moet zijn. Op termijn gaan we wel een compacte digitale camera kopen, maar dat zal voor later zijn... :)