PDA

View Full Version : Fender cd 60(95,-)---Nashville(100,-)---Cors(75,)



Robbie.F
12 maart 2008, 23:04
Hallo,

Ik sta op het punt mijn eerste gitaar aan te schaffen.
Ik heb gisteren een zwarte Cd 60 bij Feedback in Eindhoven gezien en die zag er netjes uit en klonk toch redelijk vol.
Op marktplaats viel mijn oog op een zwarte Nashville en een gebruikte zwarte Cors..
Welke zou jij kiezen en waarom?
:noob:

LaurentB
13 maart 2008, 10:18
Ik zou geen enkele van die gitaren kiezen zonder hem geprobeerd te hebben. Vooral in die lage prijsklasse kun je volslagen bagger en nog best redelijke instrumenten voor hetzelfde bedrag krijgen.
Ga anders ook nog eens bij De Muziekwinkel in Valkenswaard kijken, die hebben ook nog redelijk wat.

Flipkoos
13 maart 2008, 11:52
Zeker in die prijsklasse zou ik voor tweedehands gaan...

Don Capo
13 maart 2008, 12:39
Inderdaad, links laten liggen die meuk. Zonde van je geld. Op zoek naar een betere tweedehands of nog heel even doorsparen.

hendrix2
13 maart 2008, 13:00
Wel even zeggen dat Nashville soms heel degelijke producten heeft in die prijsklasse. Nashville koopt afgedankte gitaren op van andere fabrieken, met wat geluk blijkt dat toch een heel goede te zijn. Zo heb ik een aantal maanden terug op enkele heel fijne nashville gitaren van 145 euro gespeeld.

Maar inderdaad, in die prijsklasse lijkt 2dehands me iets beter. Misschien eens kijken naar een yamaha F310 (nieuw iets van een 150), echt heel goede gitaartjes voor de prijs.