PDA

View Full Version : Bugera gebruikt NOS parts!



AART
12 maart 2008, 19:13
NOS condensatoren helaas voor de eigenaren(nouja, chinese crap) :satisfie: .

http://acapella.harmony-central.com/forums/showthread.php?t=1919528

Gibsonman
13 maart 2008, 09:05
Het verbaast mij helemaal niets. Behringer crap.

Kim Wilson
13 maart 2008, 09:07
Lekker handige jodocus trouwens. Nieuwe amp, blaast iets op en trekt gelijk dat ding open. Daag, garantie.

Gibsonman
13 maart 2008, 09:18
Het lijkt erop dat die elko verkeerd om gesoldeerd is (- op + , + op -) , kunnen ze niet zo goed tegen..........

peter_heijnen
13 maart 2008, 11:16
"it came of a truck" en "it was for free so no refund".

Van de vrachtwagen gevallen dus.

Kaïn
13 maart 2008, 12:11
"it came of a truck" en "it was for free so no refund".

Van de vrachtwagen gevallen dus.
Hij beweerd een endorsment te hebben.

Corporal
13 maart 2008, 12:28
... En hij pist bovendien coca-cola :o

almarvk
13 maart 2008, 13:17
Hij beweerd een endorsment te hebben.
Dat lijkt me niet, anders had hij dit niet zo snel geplaatst.

caliban
13 maart 2008, 13:37
Heel die Bugera zever, zijn volgens mij best goede amps. Juist alsof Peavey geen cheape onderdelen zou steken.
Typisch dat zo een goedkope gehypte amp zowel in het positief als in het negatief belachelijk veel commentaar krijgt toegesmeten.

AART
13 maart 2008, 14:52
Dat lijkt me niet, anders had hij dit niet zo snel geplaatst.

Hij speelt in een regionaal bekend bandje, inderdaad een sponsorship(hoop gratis troep van behringer).

AART
13 maart 2008, 14:55
Heel die Bugera zever, zijn volgens mij best goede amps. Juist alsof Peavey geen cheape onderdelen zou steken.
Typisch dat zo een goedkope gehypte amp zowel in het positief als in het negatief belachelijk veel commentaar krijgt toegesmeten.

Tja, ik denk niet dat Bugera's even stevig gebouwd zullen zijn en met dezelfde kwalitiet als Peavey. Het is natuurlijk niet allemaal crap, maar ik denk dat je er meer gedoe mee hebt dan de gemiddelde peavey.

almarvk
13 maart 2008, 15:04
Hij speelt in een regionaal bekend bandje, inderdaad een sponsorship(hoop gratis troep van behringer).

Dan zal het een lokale sponsorship zijn, want ik heb nog geen artiest gezien met een endorsement van Behringer.

Maar dan nog is het raar om zoiets te posten; de winkel waar het vandaan komt zal niet blij zijn met dit soort reclame. En endorsements/sponsorships werken natuurlijk beide kanten op.

AART
13 maart 2008, 15:12
Dan zal het een lokale sponsorship zijn, want ik heb nog geen artiest gezien met een endorsement van Behringer.

Maar dan nog is het raar om zoiets te posten; de winkel waar het vandaan komt zal niet blij zijn met dit soort reclame. En endorsements/sponsorships werken natuurlijk beide kanten op.

Het is een gewoon sponsorship van behringer(importeur misschien) hoor, komt op dat board wel vaker voor, in NL zie je het niet zoveel en hier op het forum niet, maar daar wel. Koch doet het hier volgens mij trouwens wel eens, maar dan van die kortingen voor semibekende bandjes.

Bins
13 maart 2008, 16:25
Hij speelt in een regionaal bekend bandje, inderdaad een sponsorship(hoop gratis troep van behringer).

Hij is de gitarist van Kanye West ;)

AART
14 maart 2008, 16:12
Hij is de gitarist van Kanye West ;)

Oh, ik dacht dat het een ander was. Nouja, ik snap toch al weinig van die lui daar, dus dat maakt niet uit.

Hier nog een redelijke review met goede uitleg over de bouwkwaliteit("so they really are piles of junk after all!"):
http://acapella.harmony-central.com/forums/showthread.php?t=1921352