PDA

View Full Version : Routing Classic Player 60 Strat



kevervolks
12 maart 2008, 16:12
Een week geleden ofzo zag ik een topic voorbij komen waarbij iemand vroeg of hij een zwembad in zijn telecaster had zitten.

Ik zou nu graag willen weten of iemand misschien weet hoe mijn strat gerout is...

Aangezien ik graag een hum in de brug positie zou willen hebben zou het mij dus wel goed uitkomen dat mijn strat bijv. h/s/s gerout is.

Op internet kon ik nergens iets vinden hierover, vandaar dat ik het hier vraag

Alvast bedankt

Yannicks
12 maart 2008, 16:14
Men neme een schroevendraaier en schroeft de slagplaat los.

Als dat te veel werk is leg je 'em onder de röntgen stralen.

kevervolks
12 maart 2008, 16:24
Gek genoeg wist ik dat deze reactie er zou komen :D ....

Neej ik ben nogal zuinig op mn gitaar en ben snel bang dat ik iets kapot maak dus..

en een rontgenapparaat heb ik hier helaas niet ;)

Tapirdier
12 maart 2008, 16:41
Met een slagplaat verwijderen kan je vrij weinig fout doen. Misschien op verschillende plekken kloppen of in fel licht houden?

Luke-wannabe
12 maart 2008, 16:53
Gek genoeg wist ik dat deze reactie er zou komen :D ....

Neej ik ben nogal zuinig op mn gitaar en ben snel bang dat ik iets kapot maak dus..

en een rontgenapparaat heb ik hier helaas niet ;)
Gewoon effe die schroefjes eruit draaien joh. Is een werkje van 2 minuten. Als je goed oplet beschadig je heus niks (sowieso niet, maar al helemaal niet als je goed oplet).

wrc_46
12 maart 2008, 17:04
En een beetje sleutelen aan je gitaar is nooit verkeerd.

Eko
12 maart 2008, 17:51
Trust me , je snaren verwisselen is meer werk. Schroefjes losdraaien en iets oplichten. Als je 3 plekjes ziet die even groot zijn is het SSS. Als de plek bij de brug groter is dan is het een HSS. Als het 1 grote ruimte is dan is het een zwembadrouting.
Andere oplossing: Zet op de brugpositie een stacked humbucker. Altijd goed.

isa1984
12 maart 2008, 19:19
Bij mij is het HHS gek genoeg, ook een classic player strat.

nevyn292
12 maart 2008, 19:37
meen je dat? toevallig geen HSH?

ik heb een HSH, maar ik heb geen fender, volgens mij een goedkope farida body ofzo(zelfbouw/assembleer)

bassej
12 maart 2008, 19:56
supa easy, laatst mn dinkie geshield, het enige wat fout ging was een hoge e snaar die brak :chicken:

kevervolks
12 maart 2008, 22:47
ook bedankt allemaal zal eens kijken...

Ik heb wat zitten kloppen op de slagplaat en het lijkt dat het een h/s/h is maar weet het niet zeker.