PDA

View Full Version : Gestolen: Zwarte Fender American Series Jazz Bass



magic_johnson
12 maart 2008, 13:04
Er is ingebroken bij mij thuis en naast vele andere kostbaarheden is tot mijn grote verdriet mijn Fender basgitaar gestolen. Het gaat om een jazz bass, zwarte body en slagplaat, esdoorn hals uit 2005, met de volgende specificaties:

Model Name: American Jazz Bass
Model Number: 019-3460-(Color #) and 019-3462-(Color #)
Serial number: Z5151432
Series: American Series
Color: 706 (Black)
Neck: Graphite Reinforced Maple, Modern “C” Shape,
(Satin Polyurethane Finish)
Fingerboard: Maple p/n (019-3462), (9.5” Radius/241 mm)
No. of Frets: 20 Medium Jumbo Frets
Pickups: 2 American Jazz Bass Single-Coil Pickups (Mid & Bridge)
Controls: Volume 1. (with S-1 Switch) (Neck Pickup), Volume 2. (Bridge Pickup), Master Tone
Pickup Switch: 2-Position Push/Push S-1 Switch
Bridge: American (Strings-Thru-Body)
Machine Heads: Cast / Open-Back
Hardware: Chrome

Bijzonderheden:
* Zit in zwarte Dirk Witte tas, in tas zit A5 schrift met basles-oefeningen, en waarschijnlijk snaren
* Kapje van middelste toonknop ontbreekt!
* Kleine buts op de rand van het gat in de slagplaat waar je de truss rod doorheen ziet
* Fender strap


Dit is de fabrieksfoto van precies dit model:
http://www.worldmusicsupply.com/images/lgpics/019-3462-706.jpg

Mocht je deze bas tegenkomen (serienummer staat gedrukt op de achterkant van de kop) dan zou ik het zeer op prijs stellen om op de hoogte gesteld te worden! Niet geschoten is altijd mis, zullen we maar zeggen. Alvast bedankt voor de aandacht in ieder geval.

Mr.Fingers
12 maart 2008, 13:12
Ze moeten verdomme is leren om van andermans instrumenten af te blijven... Erg lullig voor je allemaal. Ik hou m'n ogen open!

Fuhgawz
12 maart 2008, 13:58
Sucks balls bro! Echt verschrikkelijk dat zulk tuig bestaat dat gewoon je huis binnenbreekt en spullen jat waar je aan gehecht bent.

hidde630
12 maart 2008, 14:40
mega-zuur, ik hou mijn ogen ook open

chubbyfan
12 maart 2008, 14:46
wat een klerestreek,dit zouden ze met dat soort lui moeten doen:http://i31.tinypic.com/rsg204.gif

magic_johnson
15 maart 2008, 22:28
bedankt, dat doet me goed!

gitaarvrouwtje
15 maart 2008, 23:28
pffff..vind ik echt rot zeg...liever de tv of mijn laptop dan mn gitaar :eek:

DTmaster
16 maart 2008, 22:15
ik heb eens meegemaakt dat iemand mijn gitaar wou stelen, ik heb hem toen met 3 andere stevig aangepakt want het ging om mijn Fender en daar moet iedereen afblijven.

Dus ik ken je gevoel al te goed.

kenx
19 maart 2008, 20:36
hoy,

Echt klote voor je, indien ik er eentje tegenkom zal ik het zeker melden.

Veel geluk!


grtz,

kenny

MadSteven
24 april 2008, 03:03
Godverdegodverde


Sorry mag het even?


Op de een of andere manier begin ik me te bedenken hoe ik het zou vinden als ze mijn strat zouden stelen. Het is mijn eerste elektrische gitaar, mijn makkelijkst bespeelbare, oudste en van de twee absoluut de beste met single-coils (de andere is humbuckered ;) ).

Talk about a nightmare.

Nee. Zwaar kut. Is er al in je huisingebroken, heb je dit ook nog. Grrrrrrrrrrrrrr.

Klote klote. Ik ga erop letten. On sais jamais.

Jason34
24 april 2008, 16:44
Zwaar knudde, het is vaak niet alleen materiele maar ook sentimentele waarde dat je verliest, en waarschijnlijk kan de dader er nog geeneens een noot op spelen. Hopelijk komt ie nog boven water!!!

SilverMoon
19 juni 2008, 23:25
Hej x
vind het erg jammer dat je gitaar gestolen is,
ik zou zelf niet weten wat ik zou moeten als mijn gitaar zou gestolen worden :o
veel succes in ieder geval en ik hoop dat je hem terug krijgt!!

xx

vincent136
20 juni 2008, 21:42
Daarbij komt kijken dat ze vaak gitaren nergens kwijt kunnen binnen het helerswereldje. Op marktplaats zetten heeft ook niet altijd zoveel zin, dan vallen ze door de mand..

Zo is ook ooit eens de stratocaster van Erwin Jawa (gitarist van Cuby & The Blizzards) gestolen, hij werd later door een junkie gebeld dat hij wist waar de strat stond.. voor 400 gulden ofzo kon hij hem terug krijgen.. had hij even geluk..

magic_johnson
7 november 2008, 02:24
Hij is weer terecht!
De dief of heler had hem via marktplaats aan een handelaar verkocht, en die heeft aangifte gedaan toen hij ontdekte dat hij gestolen was.

Hij is nog in dezelfde staat, behalve dat er een lelijke slagplaat op gezet is, en de ontbrekende toonknop is vervangen.

Het zou best kunnen dat dit forum geholpen heeft, want door op internet te zoeken werd vastgesteld dat hij gestolen was.

Goed initiatief dus dit forum!

Groeten!

Thoom42
7 november 2008, 03:16
Goeie zaak!

zeiler
7 november 2008, 16:44
Hij is weer terecht!
De dief of heler had hem via marktplaats aan een handelaar verkocht, en die heeft aangifte gedaan toen hij ontdekte dat hij gestolen was.

Hij is nog in dezelfde staat, behalve dat er een lelijke slagplaat op gezet is, en de ontbrekende toonknop is vervangen.

Het zou best kunnen dat dit forum geholpen heeft, want door op internet te zoeken werd vastgesteld dat hij gestolen was.

Goed initiatief dus dit forum!

Groeten!

geweldig om te horen (y)!

Zjef
10 november 2008, 23:04
Dit zou veel meer moeten gebeuren. Niet de diefstal, maar het terugvinden natuurlijk.

Merijnvdb
11 november 2008, 14:13
De wonderen zijn de wereld nog niet uit :satisfie:

fredjuh
14 november 2008, 18:31
Supervet dat ie terecht is!!

vincent136
15 november 2008, 12:36
Super tof!! jij even blij!

magic_johnson
15 november 2008, 14:20
Ja goed he....

Ongelofelijk dat 'ie gewoon op marktplaats verschijnt, met het serienummer nog volledig onaangetast op de kop... behoorlijk dom van de dief/heler als je het mij vraagt. Je zou eerder verwachten dat ze hem proberen te slijten in een wat minder 'publiek' circuit.

Bedankt voor de leuke reacties!

TimmU
16 november 2008, 12:52
geweldig vind ik dit.fijn dattie weer terug is.

harrie-beton
16 november 2008, 13:41
los van de intelligentie van de dief, wat zou jij denken als je een bas kon kopen uit 2005 waar het serienummer eruit is?

~Dimitri~
16 november 2008, 22:08
Tof om te horen man !
Nog iets gehoord van de kerel die hem had overgekocht van de dief ?
Heeft die nog contact opgenomen met u ?