PDA

View Full Version : As Expected



Jeroensnake
11 maart 2008, 23:10
Een nieuw brouwsel van mij. Ik heb er wat meer tijd in gestoken dan normaal, vooral om de drums een beetje uit te werken. Het opnemen van de gitaar was daarmee in verhouding snel gebeurt. Mijn Zoom 505 is kapot (kutding kan niet eens 12 volt hebben ... :sneaky: ), dus jullie zullen een clean Squier geluid aan moeten horen ...

http://media.putfile.com/As-Expected

Reacties zijn uiteraard welkom.

:hippie:

looneycooney
12 maart 2008, 07:50
hehe, dat geluid is prima voor mij hoor ...
Tof nummertje , niet direct mijn ding, maar wel mooi inmekaar gezet! Top Job!

Mvg

Jeroensnake
13 maart 2008, 23:28
Nog mensen die kritiek/verbeterpunten hebben? Niet dat ik dit nummer direct wil verbeteren, maar het is altijd handig om te weten waar ik op moet letten.

M Kactus
14 maart 2008, 08:23
Nog mensen die kritiek/verbeterpunten hebben? Niet dat ik dit nummer direct wil verbeteren, maar het is altijd handig om te weten waar ik op moet letten.
Ik vind het heel erg fijn! Ik heb het opgezet en ben al voor de tweede keer aan't luisteren... Echt leuk melodietje en fijne/minder voor de hand ligggende nootkeuzes hier en daar. De cymbalen zijn het enige wat me een beetje stoort, die mochten wat droger zijn, maar dat is persoonlijke smaak. Ik ben een keer benieuwd wat het wordt met een ander dan clean geluid (is Guitar Rig niks voor je dan ? De plugin ?)