PDA

View Full Version : Gezocht Gezocht



J-sus Rulez
11 maart 2008, 20:46
Jaarlijks organiseren wij (de leerlingenraad) een "dag van de leerling"
Dit jaar is het thema: talentenjacht...
we proberen het redelijk profesioneel te houden (voor zover dat gaat)
en ik ben nu geld aan het inzamelen voor de eerste prijs.. ik dacht: als we ze nu eens een cd'tje (=singeltje) of weet ik veel wat (9/10 deelnemers is toch van muziek) laten opnemen in een redelijk profesionele studie met begeleiding... kan dit en hoeveel gaat mij dit kosten? gelieve veel respons :cooler:
het zijn intotaal 2 winaars.. dus groepjes of gwn zangereskes...

J-sus Rulez

Voorzitter comissie SHOW

bert k
11 maart 2008, 21:11
Heel grof uit mijn hoofd: een behoorlijke maar niet te dure demostudio kost je zo'n 250 euro per dag. Reken erop dat je 1 of 2 liedjes op een dag kan doen, opnemen en afmixen. En dat is dus 1 bandje, dus alles met 2 vermenigvuldigen als je er twee doet.

Rude Perception
11 maart 2008, 21:13
Hebben jullie een licht en geluidploeg op school? Dan zou ik even daar rond gaan vragen hoe het zit met het eigen spul. Wij kunnen op school redelijk opnemen als dat nodig is.

J-sus Rulez
11 maart 2008, 21:31
op ons school hebben wij enkele sporen voor micro's op te zetten maar niks om om te nemen..

Rude Perception
11 maart 2008, 21:37
op ons school hebben wij enkele sporen voor micro's op te zetten maar niks om om te nemen..

Ok, ik snap dus echt niets van wat daar staat.

J-sus Rulez
11 maart 2008, 21:42
komt erop neer... ons school heeft geen enkel fatsoenlijk materiaal...

bass blom
11 maart 2008, 21:46
sporen voor micro's op te zetten

http://i36.photobucket.com/albums/e18/sophiebest/ned.jpg

MattellicA
11 maart 2008, 21:47
Voor licht en geluid gaat het nog bij ons, ma er is geen mogelijkheid om cd/singel/... op te nemen :sneaky:

Han S
11 maart 2008, 22:20
Heel grof uit mijn hoofd: een behoorlijke maar niet te dure demostudio kost je zo'n 250 euro per dag. Reken erop dat je 1 of 2 liedjes op een dag kan doen, opnemen en afmixen. En dat is dus 1 bandje, dus alles met 2 vermenigvuldigen als je er twee doet.

Dat moet makkelijk kunnen, ik nam vrijdag met een goed ingespeelde band 10 nummers op. En dat lukt bij Frits ook wel.

bert k
11 maart 2008, 22:32
met een goed ingespeelde band

Dit is een talentenjacht, beginners dus. Dat gaat echt wel wat langzamer. Maar je krijgt er wel een paar nummers op.

J-sus Rulez
12 maart 2008, 15:05
maar kan dit niet goedkoper? ik bedoel 250€ per winnaar vind ik persoonlijk nogal veel maar het zou desnoods wel gaan... en waar kan je dat dan allemaal opnemen?

J-sus Rulez
17 maart 2008, 21:51
zijn er bepaalde opnamestudio's in antwerpen? want ik vind er wel maar die zijn allemaal in 'holland' :D


merci

J-sus

bert k
17 maart 2008, 22:40
Ik lees net het topic nog eens door, en merk in de eerste post dat je ook nog begeleiding wilt. Oei... Dat gaat je kosten, tenzij je een bevriende band kent.

J-sus Rulez
27 maart 2008, 13:13
nee nee.. begeleiding van geluidstechnicus ...
Maar het is al in orde...
4 uur opnemen en 4 u mixen (met geluidstechnicus) voor 150€ lijkt mij toch al een redelijke prijs...