PDA

View Full Version : Epiphone Goth



Metalhead
12 februari 2003, 22:16
Ik heb vanmiddag een Epiphone Les Paul Studio Goth. gekocht.... en op terugweg naar huis moest ik overstappen... Kom ik er na een minuut achter dat ik m'n gitaar in het andere treinstel heb laten liggen. Ik snel weer terug; weg! Godverdomme.
Conducteur en machinist hadden nix gezien, dus hij is gewoon gejat waarschijnlijk :'(
Hij zat in een zwarte koffer met een oranje naad...

Ibanez
12 februari 2003, 22:27
Klote!!!! Whoho dat is echt een van de ergste dingen die je kan overkomen. Maar hoe kan je nou je gitaar laten liggen in de trein??

Metalhead
12 februari 2003, 22:35
Ik had hem op het bagagerek gelegd. En toen de conducteur zei dat we moesten overstappen ben ik gewoon met hem meegelopen.

Ik had wel een paar biertjes gehad, maar dat rechtvaardigd deze actie natuurlijk niet :'(

Ic3gl0vE
13 februari 2003, 19:06
ik heb hier woorden voor, maar jij voelt je waarschijnlijk al kut genoeg

Ic3gl0vE
13 februari 2003, 19:07
je gitaar is trouwens niet gestolen maar iemand heeft 'm gewoon gevonden...

heb je gevonden voorwerpen NS al geprobeerd?

jackson tom
13 februari 2003, 19:35
sorry dat ik het zeg, maar je bent gewoon DOM! als je een nieuwe gitaar koopt, en je gaat ermee reizen, GA ER OP ZITTEN EN KOM ER NOOIT MEER AF!!!!

maybe een tip vor de volgende keer...

succes met je zoektocht!!! ik zou zeker gevondenvoorwerpen eens proberen!!!
sterkte!

Metalhead
13 februari 2003, 20:53
Ja, natuurlijk heb ik gevonden voorwerpen al geprobeerd. Ik ben vandaag zelf weer teruggereisd naar Zwolle, om te vragen aan het loket, en bij de spoorwegpolitie. en ik heb naar het algemene gevonden voorwerpen nummer gebeld.
Maar het is vrij zeker dat-ie gejat is. Door iemand die in Zwolle woont. Dus ik ga nu alle advertenties op het internet en zo bij langs.
(Komt mijn jarenlange training in Oosterse vechtsport eindelijk eens van pas gnagna :grin: )

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Metalhead op 2003-02-13 19:54 ]</font>

Ic3gl0vE
14 februari 2003, 22:00
niemand heeft jouw gitaar gejat

als je iets vindt in de trein en je neemt het mee naar huis, dan mag dat

Metalhead
15 februari 2003, 03:49
Dus als je in ded trein zit en je moet even pissen en ondertussen laat je jas even op je plek liggen, mag iedereen zomaar even die jas meenemen als-ie wil.
Jezus wat een foute instelling. Ben ik dan een van de enigen in de wereld die zoiets terug zou proberen te brengen naar de rechtmatige eigenaar?
Ach, wat de fuck, mensen zijn kutwezens. Ik wordt later kluizenaar en ik neem gewoon een hond of zo.

andy
16 februari 2003, 02:33
fokking hell no, want een ramp. Bel gevonden voorwerpen bij de NS.
maar over dat kluizenaars verhaal, heb bij een pa bedrijf als beun de haas gewerkt en wat muzikanten allemaal achterlieten..... ooit een keer een gibson les paul goldtop.
Maar het is allemaal bij de rechtmatige eigenaar terug gekomen.... dus... zo slecht zijn wij mensen niet. Maar misschien is dat muzikanten onder elkaar.

Ik deed een keer de deur van de kast van onze spullen open en ik miste mijn jcm 800 top.
Bleek dat onze bassist wat spullen uit de kast had gehaald een paar dagen ervoor, was hij vergeten de Marshall terug te zetten.
KILL.

Maar mijn jcm 800 was keurig afgeleverd bij de beheerder van het gebouw. Maar heb wel een half uur gezweet, voordat ik wist waar mijn top was.

Maar verder is het kut in het kwadraat natuurlijk. Maar wie weet komt de gitaar nog een keer boven water.

sterkte

signsofzodiac
16 februari 2003, 12:46
Fuck zeg, dat is echt bagger voor je....
Nou hou ik m'n gitaar altijd tussen mijn benen in de trein, of als ik een gigbag bij me heb, sla ik de draagband om mijn been zodat ik hem NIET kan vergeten. Oh, de horror om alleen al er aan te denken dat ik m'n Jem kwijtraak :sad:

green_day
16 februari 2003, 22:31
nou das behoorlijk fucking balen zeg.. maar het is voor mij praktisch onmogelijk om een nieuwe gitaar te vergeten (AFKLOPPEN!!)

Pickslide
19 februari 2003, 11:52
Dat is echt zwaar K ja. Ik ben ook iedere keer weer bang dat mij zoiets overkomt als ik uit de oevenruimte terugreis met de trein.

Ic3glov3
26 februari 2003, 21:39
SJEES je bent gewoon een gore sukkel sorry ik heb er geen andere woorden voor

Guitarfreak
27 februari 2003, 12:59
Damn! dit is echt wel zielug :razz:

Guitarfreak
2 maart 2003, 00:05
Op 2003-02-26 20:39, schreef Ic3glov3:
SJEES je bent gewoon een gore sukkel sorry ik heb er geen andere woorden voor

Daar heeft hij dus nixs aan... Toon begrip dude...

Ic3gl0vE
2 maart 2003, 00:11
het is Ic3glov3.. die is hier om irritant te zijn en mensen af te zeiken

Guitarfreak
2 maart 2003, 10:00
Kweetut... In het begin was het wel lachen maar nu hij overal op het forum zit te kloten begin ik me er aan te ergeren. Mensen afkraken etc etc... :mad:

MAY
12 maart 2003, 14:33
Is idd niet gestolen, maar iemand heeft hem gewoon meegenomen. Desalniettemin wel erg kut voor je man. Ik zou ook niuet weten waar je nog naartoe zou kunnen gaan om je gitaar terug te krijgen. Is maar een woord voor: Zonde!!!

jorrit
19 mei 2003, 21:21
hallo, als je iets meeneemt wat niet van jou is en het houd.....dan is het STELEN....

Electrical Storm
13 februari 2004, 16:53
Je moet hem gewoon voor je in het bagagerek leggen, kun je hem altijd in de gaten houden...

majestic_nico
30 maart 2004, 16:42
Zit ook ieder weekend in de trein met gitaar in koffer. En ik moet eerlijk zeggen dat ik 1 keer 2 passen richting de uitgang deed zonder koffer. Daar schrok ik toen wel even van. Iedereen kan hoog en laag beweren dat ze never nooit hun gitaar in de trein laten liggen, maar het kan echt iedereen overkomen (met een kater, bezopen, etc) Kijk maar wat mensen allemaal niet vergeten in de trein (laptops, kinderen etc.)

soup
7 april 2004, 19:06
wel klote voor je, maarja er zijn nu niet zoveel eerlijke mensen op de wereld.
Maar als ik een Gibson les paul classic in de trein zie liggen zou ik die eigenlijk ook wel willen meenemen :oops: maar ik zou dan op dat moment zelf wel nadenken of ik hem bij de verloren voorwerpen breng of hem door een of andere klootzak laat stelen :x