PDA

View Full Version : triple momentaryswitch



J-sus Rulez
11 maart 2008, 14:24
ik ben aan het kijken achter een triple momentaryswitch... is dit een a/b/c switch? want zo vind ik wel een bouwpakket...

M Kactus
11 maart 2008, 15:27
ik ben aan het kijken achter een triple momentaryswitch... is dit een a/b/c switch? want zo vind ik wel een bouwpakket...
Wat zoek je nou ? Wat moet het doen ? Zoek je 'n schakelaar (de knop) of zoek je een looper, of nog wat anders ?

J-sus Rulez
11 maart 2008, 15:29
het is voor van kanaal en effecten te switchen op mijn cube 60.. dus heb ik er 3 nodig... (inprincipe...) en ik zoek het in het totaal pakket...

Valoosj
11 maart 2008, 15:39
Waarom open je hier nu een 2e topic voor?
Hoeveel ingangen voor footswitches heeft je cube?

J-sus Rulez
11 maart 2008, 15:43
*jah srr... heb blijkbaar niets anders te doen dan (teveel ik geef het toe, mijn excuses daarvoor) topics te openen (ben ambetante puber aant uithangen)

mijn cube heeft 3 footswitch aansluitingen

Valoosj
11 maart 2008, 15:45
Als je 3 inputs hebt dan heb je ook 3 kabels nodig. Die kan je nu wel nog samenbinden. Ik veronderstel dat je 1 input hebt om van kanaal te wisselen, 1 voor je fx en 1 voor je tuner?
Die marshall style switch ga je dus niet kunnen gebruiken.
Als je niet wil kopen ga je moeten bouwen he...

J-sus Rulez
11 maart 2008, 15:47
geen tuner maar Delay/Reverb

dan wordt het toch boss'jes pedalen... of zelfbouw natuurlijk...
dus ik kan een dual switch + dan nog een enkel switch in 2 ingangen zetten en dus 3x switchen?

Mitch
11 maart 2008, 15:48
*jah srr... heb blijkbaar niets anders te doen dan (teveel ik geef het toe, mijn excuses daarvoor) topics te openen (ben ambetante puber aant uithangen)

Bedankt voor de opheldering, goede reden om hier een slotje op te hangen. Eén topic is genoeg.