PDA

View Full Version : Ibanez sas 32 fm



r0cker666
11 maart 2008, 09:07
Ik ben er uit !!

Ookal is het geen goede gitaar om funk te spelen, het word de Ibanez sas 32 fm! wat een prachtige gitaar.

ALs er iemand ervaring mee heeft dan hoor ik het graag..
alvast bedankt

epivince
11 maart 2008, 14:47
Ik wou er eerst ook altijd eentje hebben maar heb uiteindelijk het hele principe van looks boven geluid uit mn kop gezet. Toen naar de gitaarboer gegaan om te kijken welke gitaar het geluid voor mij maakt.

Het is zeker een mooie gitaar om te zien maar kijk uit dat je straks niet teleurgesteld raakt omdat je niet het geluid eruit krijgt waar je eigenlijk naar zoekt. Die fout had ik dus en dat raad ik niemand aan. :chicken:

RoelTM
11 maart 2008, 16:29
dit dingetje??
http://www.bestmusicstore.de/images/SAS32FM_TL_1A_03.jpg

ziet er goed uit...
heb zelf m'n gitaar ook op looks uitgekozen, maar zeker geen spijt van gekregen :hippie:

r0cker666
11 maart 2008, 17:55
ja maar ik bedoel klinkt deze gitaar wel super voor rock en punk ??

crapton
11 maart 2008, 20:17
ja maar ik bedoel klinkt deze gitaar wel super voor rock en punk ??

Heb m zelf gehad, prima ding hoor, maar niet erg uitgesproken. Std elementen (zoals veel Ibanezzen) nogal matig. Heb er toen DiMarzio's ingezet en het werd een prima rockgitaar.

Rock & punk ligt eraan hoe en wat je wil spelen... welke sound zoek je, welke amp enz. Zou sterk overwegen er een stel DiMarzio's in te gooien, ja das best duur maar het geld wel waard.

r0cker666
12 maart 2008, 19:52
Okeej bedankt voor de tip ik heb een vox da15

nevyn292
12 maart 2008, 20:10
goede elemeten+ coil tap= alsnog 'funk'


meer funk dan met HB's, maar minder funk dan een echte single coil. maar het is zeker een goede mogelijkheid :hippie:

Andres
12 maart 2008, 21:43
Ik heb mij laten vertellen dat je uit de SAS 36 FM een meer funky sound krijgt...
wel iets minder geschikt voor harde rock te spelen...
Zelfde uiterlijk, enkel 2 single coils ipv die humbuckers

nevyn292
12 maart 2008, 22:36
ach, ik zie nu dat zu tru-duo hebben dus dat maakt zoiezo niet uit, je kan ze zo splitten en dan heb je funk

r0cker666
13 maart 2008, 19:49
Bedankt Geweldige informatie heeft iemand btw ervaring met een fender lite ash tele?? hoor het graag

G.G.
14 maart 2008, 00:58
Bedankt Geweldige informatie heeft iemand btw ervaring met een fender lite ash tele?? hoor het graag

Wel ervaring met de lite ash strat. Heel veel strat voor weinig centen. Die ik heb gezien waren allemaal geweldig afgewerkt en klonken super.