PDA

View Full Version : Nieuwe Hi-Watt versterker!



GibsonDC
10 maart 2008, 23:15
Vandaag eindelijk een nieuwe versterker gekocht! Het is een Hi-Watt 50 Hi-gain top met een Se-4123 cabinet geworden. Dit is een verschrikkelijk veelzijdige amp, niet normaal. Kan hard blaast zo je ramen eruit. Kan mijn stijlen heel goed aan; blues, rockabilly, country, r'n'r. Het is nog wel even wennen met de push-pull en de kanalen, heb hiervoor namelijk 4-5 jaar lang op een oude lab7 versterker gespeeld. Al meteen toen ik hem inplugt had voelde ik gewoon de inspiratie opkomen;) Kortom 100% rock'n'roll!
Hier een foto:
http://img387.imageshack.us/img387/6079/p1010217qo4.jpg
Wat was de schade?
Een gibson Dc faded met 850 bijbetaling. Hij is een jaar oud maar hij verkeerd echt in een superstaat! Volgens de verkoper heeft hij hem maar een aantal keer aangezet.
Nu alleen nog maar een footswitch erbij en dan is hij compleet.

Tubescreamer
10 maart 2008, 23:52
Hee gefeliciteerd!! Vet!

Had tijdje terug in de oefenruimte voor het eerst door de 50W HiGain Combo gespeeld, nooit eerder gehoord.
Getverderrie wat gaat dat hard! :eek:
Toen kreeg de rest de gitaar niet veel zachter 3 uur lang hoor hehe
Afgezien van het volume: ik vond het overstuurde geluid ontzettend wreed (ook op lagere volumes trouwens, wat me bij bijv. Marshall 2000 Super Leads tegenvalt, soms) en ooooooh het clean was ook zo ontzettend mooi....
Ik ben gek op een lekkere Marshall maar sindsdien ben ik ook wel op de uitkijk voor een HiWatt idd....zijn alleen beetje duur, maar t klinkt alsof jij een goeie deal hebt!
Zeg wat voor buizen & speakers zitten bij jou drbij eigenlijk?

Nou veel plezier drmee en ik heb nou al meelij met je buren :D:D:D

*EDIT* moet je nou wel je nick veranderen in HiWatt hihi....

GibsonDC
11 maart 2008, 08:31
Haha ik moet nu inderdaad me nickname veranderen:) .Het cabinet is een 300 Watt 4x12 celestion.
Deze buizen zitten erin; 2 x EL34 4 x Ecc83/12AX7. Ik vind het jammer dat de Hiwatts zulke duren versterkers zijn, want ze zijn echt geweldig.

Nellyrocks
11 maart 2008, 08:47
Ik vind het jammer dat de Hiwatts zulke duren versterkers zijn, want ze zijn echt geweldig.

Nou en. Je heb er nu toch een? Straks speelt iederen er over.
Dikke vette shit ouwe!!!!!!!!!

Heb je ook samples al?

GibsonDC
11 maart 2008, 15:24
Nou en. Je heb er nu toch een? Straks speelt iederen er over.
Dikke vette shit ouwe!!!!!!!!!

Heb je ook samples al?
Dat is waar. Ik ga proberen nog wat samples op youtube te zetten zodra ze erop staan zet ik het hier meteen erbij.

Rutger
11 maart 2008, 16:41
Geweldig, echt supervette versterker!
Laatst nog op een Hiwatt gespeeld en oooh, dat clean :satisfie:

Welke speakercab zit eronder?

Tubescreamer
11 maart 2008, 17:09
oooh, dat clean :satisfie:

ooooooooh dat clean....

josszee
11 maart 2008, 17:37
Proficiat man!! ziet er echt vet uit maar ui wat kost ie ? (mag ook in een pm'tje voor moest je dit even willen delen)

almarvk
11 maart 2008, 17:44
Gast, heb jij nog nooit van google gehoord??

Thoon_Loque
11 maart 2008, 17:55
Wat was de schade?
Een gibson Dc faded met 850 bijbetaling.
Volgens mij was het antwoord al gegeven Josszee ;)

Tho
11 maart 2008, 17:57
whooooohohooooo, die HiWatts gaan zo tering hard!! Congrats!

MarkV
11 maart 2008, 18:56
Gefeliciteerd! Ben erg benieuwd naar de samples, die Hiwatts leken me altijd al wat.