PDA

View Full Version : Gitaarnet, I salute you!



artnaz
10 maart 2008, 13:08
Toen ik al hier al vrij actief was merkte ik pas het "stel jezelf voor" subforum, maar het leek me te laat om er wat te posten. Desalniettemin ben ik hier dan!

Mijn naam is Arthur, 20 jaartjes oud, en ik studeer Technische Natuurkunde op de Universiteit Twente. Ben een jaar of negen geleden op de klassieke gitaar begonnen, ook al wilde ik graag electrisch spelen. Maar mij werd aangeraden om "voor de basis" twee jaar akoestisch te doen. Dus ik heb dat braaf gedaan, maar mijn leraar wilde me maar niet kwijt. Elk jaar heb ik weer opnieuw toegezegd (ik vond het klassieke niet vervelend, maar mijn hart lag bij rock) om nog één jaartje te doen, en op het laatst was ik al zo ver dat ik maar gewoon de muziekschool cum laude op de klassieke gitaar heb afgesloten. Daarna heb ik heel eventjes electrisch gitaarles genomen, maar merkte dat ik vrij weinig leerde. Dus al snel ben ik ermee gekapt, en heb eigenlijk alles via internet geleerd. Doe het nu zo'n 3 jaar, en nog steeds is mijn plectrum-hand te sloom voor mijn beter getrainde klassieke linkerhand! :sneaky: