PDA

View Full Version : Videoclip gemaakt



sregor
10 maart 2008, 02:52
hallo,

ben alweer een tijdje niet op het forum geweest, waarom weet ik eigenlijk ook niet helemaal:chicken: .
Iig heb ik niet stil gezeten en hebben we met onze band een demo afgemaakt (hij is dood;) )
ik bedoel ntuurlijk afgerond en daarbij heb ik in mijn vrije avond een clipje erachter gemaakt.
Dit voor het nummer "Strange Little bed" Hoop dat jullie het leuk vinden en ben benieuwd naar reacties!
hier kun je hem vinden (http://www.youtube.com/watch?v=vziEGub866Y).

bedankt alvast MZZLS,

Rogier

bass blom
10 maart 2008, 10:45
zo, jij was nog laat bij de weg :D

maar is de demo nou dood of het bandje? :chicken:

klinkt wel lekker. voor zover het in de ruk youtube kwaliteit te beoordelen is.

HvV
10 maart 2008, 19:38
Klinkt lekker, zeker de bass en zang. Ik hou niet zo van die cleane gitaren, een beetje slap, mag best een randje aan zitten van mij, maar dat is een kwestie van smaak. Qua mix kan ik er niets over zeggen maar qua muzikaliteit is dit zeker ok. :satisfie:

Bernstien
10 maart 2008, 20:30
Een woord: STOER!!

Heel leuk nummer, vooral erg gave video. Hebben jullie dat in Moviemaker oid zitten klussen of was het toch dagenlang renderen in Première of zo?

Ik denk inderdaad ook dat de overal geluidskwaliteit van de post afbreuk doet aan het nummer, zonde.

sregor
10 maart 2008, 23:45
THNX allemaal,


@ Bernstien: Ja heb gewoon op windows moviemaker geprutst. Kostte wel een hoop tijd. 2 nachten van ongeveer 8u per nacht (beetje last van insomnia)
Zeker moeite om het een beetje op het ritme te krijgen enzo, maar best leuk om te doen.
@HvV: Thnx doe zelf de gitaar en de zang, dus bedankt voor het compliment.
We hebben inmiddels een veel betere drummer op de kop getikt. Dus nu is het nog veel vetter geworden, zeker in het beginstuk en zo. veel meer fills en voller.
Hierop heb ik gitaar ook aangepast en speel life met een randje erover tot lichte drive.

Bernstien
11 maart 2008, 08:56
THNX allemaal,


@ Bernstien: Ja heb gewoon op windows moviemaker geprutst. Kostte wel een hoop tijd. 2 nachten van ongeveer 8u per nacht (beetje last van insomnia)
Zeker moeite om het een beetje op het ritme te krijgen enzo, maar best leuk om te doen.


Ja, breek me de bek niet open.

Dat zijn tijdrovende klusjes. Maar dan heb je ook wat!

Cheers!

Riky
11 maart 2008, 09:39
Erg lekker nummer!!

Jeroensnake
11 maart 2008, 23:17
Lekkere muziek. Meteen even doorgeklikt, en kwam uit op :

http://nl.youtube.com/watch?v=Dn54O0Byig8

Die ik persoonlijk iets beter vind.


Keep up the good work!

looneycooney
12 maart 2008, 07:48
leuk filmpje en goeie muziek! Heel tof!

Mvg