PDA

View Full Version : Hook, Bogner Ecstasy Of Bogner Shiva ??



Neira
9 maart 2008, 19:41
Hey gear freaks,

Ik ben sinds kort ex bezitter van een CAE3+SE incl alle mods. De eindtrap VHT 2/50/2 staat nog bij me thuis, in mijn zoektoch naar een nieuwe top :soul:

Het wordt de HOOK Captain of een van genoemde BOGNER's, maar wélke ?
Elk heeft z'n plussen en minnen, alhoewel de minnen er in alle gevallen niet echt meer zijn......

Wie heeft er dé tip voor me ??

Neira

:satisfie:

Lexvandoef
9 maart 2008, 19:46
testen? :satisfie:

Zonder geintjes, in dat segment waar jij shopt zijn er geen slechte amps, meer een kwestie van smaak. Gewoon luisteren en spelen is dan het beste denk ik.

Evil-Payasos
9 maart 2008, 20:12
misschien verstandig te noemen wat je speelt ect?

charlie45
9 maart 2008, 20:17
exctasy is erg modern, strak. ook heel veelzijdig maar kwestie van geduld denk ik

shiva is meer vintage, warmer en simpel

hook is best of both worlds

Chiel
9 maart 2008, 20:20
Zijn werkelijk drie compleet andere amps! Blijft dus puur een kwestie van smaak. Maar als je de CAE hebt gehad zou ik de Ecstasy en de Hook ff AB-en.

Toaster
9 maart 2008, 23:01
Ik zou even naar haarguitars rijden als ik jou was en gaan testen.

Rick trodat
9 maart 2008, 23:12
Hook is meer vintage dan modern. Ik heb de extacy gehoord en die kan inderdaad ook metal aan. De hook is daar niet voor gemaakt. Deze kan meer een vette classic scheur geven. Dus niet echt best of both worlds.

Rick trodat
9 maart 2008, 23:13
Neemt niet weg dat een hook gewoon een superamp is en meer mijn ding is dan de XTC.

TimmU
10 maart 2008, 11:21
Neemt niet weg dat een hook gewoon een superamp is en meer mijn ding is dan de XTC.
Ongetwijfeld, maar of dat voor TS ook zo is , is weer een heel ander verhaal. en de TS moet kiezen wat voor amp hij wil , dat moet jij niet doen voor hem denk ik:D

Rick trodat
10 maart 2008, 12:41
Nee dat is waar, het zijn alle drie superversterkers. Keuzes, keuzes

Harm
10 maart 2008, 13:13
Yep, zoals andere zeggen hier:

Alledrie goede versterkers! Heb ze de laatste tijd alle drie uitgeprobeerd!
In karakter verschillend, dus uitproberen (liefst naast elkaar) en dan kijken wat je het mooiste vindt klinken!

Harm

future2future
16 maart 2008, 17:50
Alle 3 goede amps, je moet ze gaan testen en kijken welke het beste bij jouw stijl past. Of een shiva kopen ;p zie sig :)

ieme
16 maart 2008, 18:45
exctasy is erg modern, strak. ook heel veelzijdig maar kwestie van geduld denk ik

shiva is meer vintage, warmer en simpel

hook is best of both worlds

exstasy kan ook erg vintage klinken, plus dat de 101b, 101a en de Classic een wereld van verschil zijn....

Bernd Veenema
17 maart 2008, 23:39
Waarom heb je je keuze eigenlijk beperkt tot die 3 versterkers?
Als ik zoveel geld zou gaan besteden aan een versterker zou ik veel meer merken willen testen. Of heb je dat al gedaan en weet je zeker dat je een keuze wilt gaan maken tussen de 3 genoemde amps?