PDA

View Full Version : Lekker onbeleefd van me



Sartsj
9 maart 2008, 18:41
om mezelf niet voor te stellen. :)

Ik heb dus al een topic gemaakt ong. 2 weken geleden tijdens mijn zoektocht naar een elektrische gitaar, en sinds die tijd wel veel rondgehangen hier, topics lezen etc., maar niks gepost.

Maargoed, ik ben dus Sartsj, mijn echte naam is Mark en ik ben 24 jaartjes. Ik studeer op het moment in het zuiden van het land (Heerlen om precies te zijn). Oorspronkelijk kom ik gewoon uit het geweldige brabant.

Ik ben een totale beginner met instrumenten in het algemeen, ik heb nooit muziekles gehad (blijkbaar hebben mn ouders dat wel geprobeerd vroeger, maar ik wilde dat toen niet dus), en daar heb ik nu wel spijt van. Maar beter laat dan nooit, dus heb ik me een elektrische gitaar aangeschaft, en ben ik de afgelopen week al flink aan het leren geweest. Tot nu toe kan ik iets van 10 akkoorden gewoon uit mn hoofd spelen, maar verder probeer ik vooral de snelheid te verbeteren van het zetten van mn vingers voor de akkoorden.

Het is een beetje een lang verhaal geworden, maar ik moet zeggen dat het me tot nu toe wel bevalt hier, er is veel te zien qua foto's, en ik heb al veel geleerd van dit forum!

JohnLord
9 maart 2008, 20:27
Laat dat nou net zijn waar dit forum voor bedoeld is: van elkaar leren. En af en toe een beetje slap ouwehoeren natuurlijk :-)

Welkom!

H.G. Kaufman
9 maart 2008, 22:28
+1 voor Mark want hij komt uit Brabant :cooler:

Ace 1.15.19
9 maart 2008, 22:38
en + 2 voor die opmerking :D

R.J
13 maart 2008, 20:39
+2 voor het ook geen ruk van muziek weten en beginner met instrumenten zijn
Net als ik.

Welkom 8-)