PDA

View Full Version : Hey



LaduciA
9 maart 2008, 13:29
Hey,

Ik ben Veikko, 16 jaar en woon in geertruidenberg (noord-brabant).
Kheb al enige tijd een elektrische gitaar maar sinds december, zit ik op les. En het bevalt me erg goed :).

Wat ik heb is niet zo bijzonder, een Aria Pro Sl-serie, en een versterker die erbij hoort, heb ik een hele tijd geleden gekregen van mn ouders, alleen zit sinds pas pas op les.

Mja mn hobby's zijn dan beetje gitaar spelen, foto's maken en beetje computeren en dergelijke.

Als je nog meer wilt meten moet je het maar vragen :P

Harry
10 maart 2008, 10:48
Welkom! Aparte naam, Fins?

LaduciA
10 maart 2008, 17:54
Ja het is inderdaad een finse naam en je ziet hem inderdaad vrijwel nooit. Als je hem wel eens ziet is het vaak een andere uitspraak en is ie anders geschreven. Veikko spreek je overigens gewoon uit zoals je het ziet alleen merk je niets van de dubbele k

Harry
11 maart 2008, 11:44
welk grappig dat de finse namen beter uitspreekbaar zijn dan de rest van de taal!

LaduciA
11 maart 2008, 20:47
Ja ik snap ook niet waarom de namen wel uitspreekbaar zijn, mijn broer heeft ook finse naam.. Spreek je wel iets anders uit, maar soms als je de taal ziet en het dan hoort is het echt raar :/

Oja, mijn muzieksmaak is eigenlijk van rock tot metal.. Veel met een gitaar vind ik al goed. Kzal paar bands noemen, maar grote kans dat ik er wat vergeet:
*Steve Vai (!!!)
*Metallica
*Dire Straits
*Aerosmith
*Rage against the machine
*Foo Fighters
*Children of bodom

En veel meer, maar dat zijn dan dingen die k op het moment luister ofzo, khou van erg veel soorten muziek :hippie: