PDA

View Full Version : fundraiser voor ronald mc donald



Hellsbellsnl
8 maart 2008, 09:58
wij mogen nu al 3 weken gebruik maken van het rmd in nijmegen. En nu willen ze hier een aantal kamers bijbouwen. Hiervoor is geld nodig +/- 1.000.000.= euro. Nu loop ik met het idee om hier een steentje aan bij te dragen. En wat brengt meer op dan muziek? Dus bij deze zoek ik bands die geheel belangeloos hun medewerking willen verlenen. Locatie en tijdstip is nog onbekend.

Kim Wilson
8 maart 2008, 10:12
Mooi initiatief, man! Ik ga het even bij de andere bandleden voorleggen.

Heb je al enig idee in welke periode dit moet plaatsvinden? Tot en met oktober zitten wij al vol, vandaar. :)

Realeigo
8 maart 2008, 10:41
Als er een backline aanwezig is en het niet helemaal in het zuiden is wil ik wel komen spelen met mijn coverband. Daarmee spelen we Doobie Brothers, Queen, Golden Earring, Blues Brothers, Blof, meer...
wij kunnen ongeveer 1,5 uur spelen

TimmU
8 maart 2008, 11:35
Sinister Delirium doet mee . goed initiatief!

Hellsbellsnl
8 maart 2008, 12:18
alvast bedankt voor de reacties zover echt super.
Als er een backline aanwezig is en het niet helemaal in het zuiden is wil ik wel komen spelen met mijn coverband. als ik de zaal kan krijgen die ik voor ogen heb(gratis natuurlijk) : capaciteit 600-700 bezoekers(dan moet het balkon ook vol) volledige pa aanwezig zo ook lichtshow deze zullen ook bezet zijn met mixers. Geld opbrengst genereren we uit bier verkoop,entree en gulle gevers. Ook ga ik proberen wat veiling waardige items los te peuteren van de artiesten op bospop dit jaar. Deze willen we dan veilen via ebay (beetje als 3fm's glazen huis) Het miljoen gaan we niet halen maar iedere druppel op de gloeiende plaat is er een.

Edit: heb ff niets te doen en dan krijg je van dit soort ideeën

Realeigo
8 maart 2008, 22:58
Klinkt als een vet idee, ik wil zowieso meedoen, als deze band geen zin heeft, heb ik er nog 2 andere, vast wle een die zin heeft!

Dude
8 maart 2008, 23:25
goed initiatief !!

FNaRK
9 maart 2008, 11:19
als je ons daarna een keer in de Bosuil neerzet ... wil Calibern graag meedoen

lekkere old-fashioned heavy metal om de zaal wakker te houden :rockon:

Reel Big Fish
9 maart 2008, 11:26
Als het zover is, kom ik zeker kijken (met aanhang)! :cooler:

Hellsbellsnl
9 maart 2008, 13:04
mmm.....als het zo doorgaat moet het nog een 2 daags feest worden.
Moet nog ff wat vrienden aanschrijven van "powerslave" en "parris". (iron maiden, thin lizzy) en de voedsel voorziening nog vragen. Verder heb ik nog geen bevestiging over de zaal (gratis gebruik) maar dat gaat wel lukken. Hou jullie op de hoogte.

minoin
9 maart 2008, 13:12
Voor een uur speeltijd komt Fire of Autumn ook wel een deuntje spelen hoor! Vanuit Cuijk, dus we zijn er zo (H) Prog metal :D

Hellsbellsnl
18 maart 2008, 14:31
Voor allen die al gereageerd hebben:
Ik heb jullie niet vergeten.
Ben alleen ff druk geweest met verplaatsen van Nijmegen naar Veldhoven.
Voorlopige tijdsbestek:
Na de bouwvak vakantie.
Wrom: BOSPOP is 11 - 12 - 13 JULI.
En ik moet hier goodies zijn los te peuteren bij diverse artiesten.
Dus vandaar dat dit erna komt.
(en ik ga niet met de stress van 2 festivals in mijn nek zitten)