PDA

View Full Version : kan iemand helpen horen wat ik op deze opname speelde.....?



amon
7 maart 2008, 21:36
met de band onlangs een te zatte/stone'de repetitie gehad en op het laatst een uurtje lopen jammen en opgenomen. Zat deze (http://www.champagnebarbecue.com/getstarted.MP3) minuut tussen.

Maar ik heb geen idee meer wat ik precies speelde (tijdens de eerste (paar) maten van gitaar, die wil ik zien te achterhalen, de rest komt dan vanzelf wel). Ik speel veel met kleine barreetjes en kan me niet voorstellen dat ik moeilijke akoorden ben gaan gebruiken tijdens die avond, maar het zou zomaar eens kunnen, het is namelijk niet zo dat ik dat niet kan, dus het is niet uitgesloten.

Zelf dacht ik dus dat ik eenn barreetje op de D, G en B snaar leg, afwisselend op de 7e en 9e positie. Eerste gitaar riedeltje zou dan zoiets moetne zijn:


B 9 7 9 9 9 7 9
G 9 7 9 9 9 7 9
D 9 7 9 9 9 7 9

en dan de solo'tjes in Bm (7e pos) en E (12e pos) priegelen.

Maar toch vind ik die bareetjes niet helemaal goed klinken vergeleken met de MP3.




PS. de rest van het nummer wordt al gauw minder en alles is qua ritme entc eigenlijk super klote gespeeld, maar het intro, de drums, het inkomen van de bas en gitaar vinden we met zn vieren echt geweldig!8)

Gert-Jan
7 maart 2008, 21:49
Wat wil je nu eigenlijk? Een serieuze reactie op die bagger? Nah........

amon
8 maart 2008, 08:43
hehehehe, ja.....

bassej
8 maart 2008, 11:25
ben je nu ook stoned?? :satisfie: