PDA

View Full Version : Nieuw nummer van mijn band.



Luke-wannabe
7 maart 2008, 16:43
Hallo :)

We zijn met de band met een nieuw nummer bezig, en ik wilde even weten wat jullie ervan vinden.
Er zitten nog geen drums, zang en bas op, omdat het alleen nog maar een ideetje is.
Graag jullie meningen.

Je kunt hem vinden op www.myspace.com/leonneke en dan '6 maart nieuwe track CS'

Tnx in advance!

Luke-wannabe
7 maart 2008, 17:32
Anybody....? :hippie:

Riky
7 maart 2008, 17:39
KEREL ik weet niet of je het door hebt, maar je klinkt mega als Mister Brian May (en ik en stinkend jaloers:P)


verder:):
beetje brak gespeeld, maar daar ging het volgens mij niet om:P

vind het erg orgineel klinken, zoals ik gewend ben van jou en kan het erg waarderen wat je doet!
Ook bij dit nummer krijg ik gelijk (als het afgelopen is ) het idee: 'Nog een keer!' en dat is heel belangrijk vind ik:)

Suc6 met verder uitwerken!

Groetjes

drap
7 maart 2008, 17:40
Qua muziek is het me ff wat te poppy, maar dat is smaak. Maar puur qua opbouw vind ik het een goed nummer. Goed dynamisch qua rustige en ruigere stukken en dat is heel lastig als je een nummer schrijft. Niks mis mee Leon! (Leon was het toch?)

Luke-wannabe
7 maart 2008, 17:45
Even voor de duidelijkheid: dit is voor mijn band waar ik in drum. Dit heb ik alleen maar ingespeeld zodat iedereen van de band het effe kan checken enzo.
En het meeste is niet door mij bedacht. Ik schrijf wel altijd mee met 1 van onze gitaristen aan de nummers. Bij dit nummer komt zeg maar de helft van hem en de helft van mij.

@ Riky: Brian may? Apart dat je dat hier ook in terug hoort. Dat is in de verste verte niet waar ik aan denk bij dit nummer.
Thnx voor de kind words trouwens :)

@ drap: Ja Leon is het :) Thnx voor de lovende woorden! Qua smaak is natuurlijk subjectief, maar fijn dat je het een goed nummer vind. Poppy is ook wel het streven. 1 van de stijlen van onze band zeg maar.

Riky
7 maart 2008, 18:12
ik bedoel het stukje bij 35 seconde... zou maar zo een riff van queen kunnen zijn! Ik denk hierbij aan nummer als bohemian raphsody, tie your mother down en now i'm here bijvoorbeeld...

je gitaar geluid lijkt erop en je stijl van spelen ook best wel wat..

De rest van het nummer is idd niet brian/queen achtig...:)

Luke-wannabe
7 maart 2008, 19:03
ik bedoel het stukje bij 35 seconde... zou maar zo een riff van queen kunnen zijn! Ik denk hierbij aan nummer als bohemian raphsody, tie your mother down en now i'm here bijvoorbeeld...

je gitaar geluid lijkt erop en je stijl van spelen ook best wel wat..

De rest van het nummer is idd niet brian/queen achtig...:)
Die riff is nou juist net niet van mij! Haha grappig. Best wel een compliment dat je die overeenkomst zo trekt!

hendrix2
7 maart 2008, 19:10
Goeie shit!

Catchy riffje dat op 35s. Nummer blijft goed hangen (bij mij toch) en da's belangrijk. Nu nog drums en zang erbij maar volgens mij wordt dit een erg goed nummer!

Luke-wannabe
7 maart 2008, 19:17
Goeie shit!

Catchy riffje dat op 35s. Nummer blijft goed hangen (bij mij toch) en da's belangrijk. Nu nog drums en zang erbij maar volgens mij wordt dit een erg goed nummer!
Wow thnx!!!

rickert
7 maart 2008, 19:28
SCHELLE HERRIE OP HET EIND!!! Verder wel weer nice shizzle vrindelijke krullebol.

Luke-wannabe
7 maart 2008, 19:34
SCHELLE HERRIE OP HET EIND!!! Verder wel weer nice shizzle vrindelijke krullebol.
Jij moet eens even niet zo janken, mijn aller Rick.

rickert
7 maart 2008, 20:22
Jij bent een mietje! Ofzo...

bass blom
7 maart 2008, 22:22
is dat nou dat 15 watt voxje die zo veel tophoog heeft? :D
of trap je 1 of ander smerig bakkie in bij die licks?
lekker hoor!

Luke-wannabe
7 maart 2008, 22:44
Nee dit is via Guitar Rig opgenomen! Thnx :)

B_2_the_a
8 maart 2008, 12:25
zo, ff posten... dan zeik je nie meer zo op msn ;)

beetje eentonig en slordig... maar misschien als jullie het uitwerken met de band komt er misschien wel wat leuks uit!

Luke-wannabe
8 maart 2008, 12:26
zo, ff posten... dan zeik je nie meer zo op msn ;)

beetje eentonig en slordig... maar misschien als jullie het uitwerken met de band komt er misschien wel wat leuks uit!
Thnx. Ik ben zelf ook echt benieuwd wat het gaat worden!