PDA

View Full Version : Welke labels voor midi controller/tekst/belettering?



Nitefly7
6 maart 2008, 23:33
Weer een korte vraag:
welke labels/belettering hebben jullie voor je midi controller (als jullie ze überhaupt hebben.. ?)

gewoon een Dymo-labelprintertje? of old-school etiketten?
hoe zit het met evt. lijmresten bij verwijdering?

Uitleg:
mijn Musicom heeft 4(x2) knoppen via een soort bank up/down functie; dus
loop 1-4
loop 5-8

Een plaatje is hier te vinden :) (http://www.digimart.net/images/1580/DS00307919.jpg?rnd=5345)

het lijkt me handig (zeker met die dubbele functies)
om naast/boven/onder de switches tekstlabeltjes te hebben die dan bijv:
1: K's90+IQ / Trem
2: Tube Zone / fX
3: TC / Sw1
4: tap / Sw2

Sj03rd
7 maart 2008, 12:10
maar wat is nu je vraag?

duckman
7 maart 2008, 12:21
ik gebruik van die blauwe tape van de gamma.Dit is beschrijfbare tape en die laat geen lijmresten na.

als ik op de naam kom edit ik mijn response wel.

Gebruik ik ook voor mijn mixer enz.

Kim Wilson
7 maart 2008, 12:28
Lijmresten is toch geen probleem? Doekje met wasbenzine, en klaar is Nitefly. Wat ik in jouw geval zou doen, is een Dymo o.i.d. lenen, een rolletje wit-op-zwart tape kopen en dat op je ding plakken. :)

Nitefly7
7 maart 2008, 13:45
maar wat is nu je vraag?

de 1e regel

"welke labels/belettering hebben jullie voor je midi controller (als jullie ze überhaupt hebben.. ?)"

dat is de vraag, dus welk soort tape, letters, etiketten, gaffa-met-stift.. voor jullie 't beste gewerkt heeft..

de rest van de post is bedoeld ter verduidelijking, maar leidt misschien af van de rest..

Nitefly7
7 maart 2008, 13:47
Lijmresten is toch geen probleem? Doekje met wasbenzine, en klaar is Nitefly. Wat ik in jouw geval zou doen, is een Dymo o.i.d. lenen, een rolletje wit-op-zwart tape kopen en dat op je ding plakken. :)

wasbenzine en minder-agressieve cleaners had ik inderdaad al in 't achterhoofd !

bedankt voor de tip.. !

nu nog iemand zoeken die überhaupt nog weet wat 'n Dymo is.. je ziet ze niet meer zo vaak in 'mainstream' electronica-zaken.. ah well, morgen toch even naar Eindhoven, kijken wat daar te vinden valt..

Kim Wilson
7 maart 2008, 13:50
Mwoah, de lak op dat pedaal lijkt me toch wel aardig sterk, die kan wel tegen een schoonmaakmiddeltje hoor. Maar wasbenzine of terpentine is afdoende. :)

Kim Wilson
7 maart 2008, 13:52
Oja, voor zo'n dymo: probeer het eens bij de boekhandel/kantoorbenodigdhedenzaak. Die hebben die apparaten vaak wel in de winkel.

Nitefly7
7 maart 2008, 15:28
Oja, voor zo'n dymo: probeer het eens bij de boekhandel/kantoorbenodigdhedenzaak. Die hebben die apparaten vaak wel in de winkel.

natuuurlijk !
in deze wereld van online-bibliotheken en bol.com zou ik bijna de Bruna's e.d. vergeten (terwijl ik daar toch braaf bijna iedere maand 'n Gitarre & Bass haal...)

thanks Kim !