PDA

View Full Version : Trunks on the guitar



Trunks1979
6 maart 2008, 19:28
Hela,

zal me dan ook maar eens voorstellen.
Ik ben Trunks, 29 jaar oud en speel nu zo;n dik jaar gitaar. Eigenlijk al zin om gitaar te spelen vanaf een jaar of 10, maar door diverse andere hobbys nooit aan toe gekomen. Kmoet zeggen dat het best redelijk gaat na een jaar en kan toch al aardig wat liedjes meespelen en vooral de open akkoorden gaan aardig vloeiend. Barre gaat ook wel, maar bepaalde overschakelingen lukken echt nog niet snel genoeg.
Ben verder flink fan van dream theater en adviseer iedereen die deze band nog niet kent direct een van de cd's te beluiseren. Muzikaal gezien gewoon werelds!!
Heb zelf de beschikking over een squier standard stratocaster (rosewood)
Kmoet eerlijk toegeven dat ik hem gewoon gekocht heb omdat ik hem gewoon mooi vond en hoezeer de beste man van de winkel mij probeerde te overtuigen dat ik ook een bepaald "gevoel" moest hebben wanneer ik speelde heb ik dat compleet mijn beslissing niet laten beinvloeden.
Ik vond hem gewoon mooi en moest dat ding hebben! Hij speelt overigens best lekker, maar heb nu na een jaar wel zoiets dat ik binnen 3 jaar een duurdere zal kopen (betere kwaliteit etc)
Enfin, genoeg gezever.

greetz,

ps. speel overigens ook nog iedere week op een aqoustische en moet zeggen dat dat je skills wel bevordert. Bietje tokkelen en de techniek wat beter onder controle krijgen. Vind het toch makkelijker om op een elektrische te spelen nl.

rocker_71
6 maart 2008, 20:43
Welkom bij de Squier club!

R.J
6 maart 2008, 21:42
Welkom hiero, heb je al een beetje proberen te helpen met je digitech, maar volgens mij heeft jouw pc zich iets in zn kop gehaald

Welkom :P

DTmaster
6 maart 2008, 21:44
Trunks zekerzz al vaak gehoord dat je een DBZ karakter bent

R.J
6 maart 2008, 22:00
Trunks zekerzz al vaak gehoord dat je een DBZ karakter bent
vernoemd naar een onderbroekenmerk dat synoniem is geworden voor die soort onderbroeken.

pure lol, die Toriyama

DTmaster
6 maart 2008, 22:24
hahahaha ja joh wist ik niet eens en Goku zou lucht betekend dus leuk als je zo heet !!!!

HEY LUCHT ROT EENS OP WAT DAT LUCHT ERUG OP VOOR IEDEREEN HIERO DUS MOVEN !!!

Trunks1979
7 maart 2008, 12:10
Ik weet het, ik weet het, maar daarentegen als ik me eens flink kwaad maak, is deze :soul: coop er niets bij. Mooi geel kleurtje erin. Toppertje hoor!
De digitech communiceert nu overigens met de pc. Toppie. Procedure staat bij het onderwerp.
mazzel,