PDA

View Full Version : hallo



gitaarvrouwtje
6 maart 2008, 18:05
ik ben gitaarvrouwtje..en ik speel gitaar lol
een goede reden om je aan te melden op een gitaristen forum
ben zangeres in een acoustic (licht versterkte) band en speel daar ook slag op mijn GUILD ter ondersteuning van onze, veel betere 8-) . leadgitarist
ben getrouwd en moeder van twee kids en een meute honden en katten wat paarden , kippen en een konijn :hippie:
GV

R.J
6 maart 2008, 18:13
Lijkt wel wat wij hebben gehad, alleen dan met paarden in plaats van vissen.

Welkom! :hippie:

gitaarvrouwtje
6 maart 2008, 18:17
vissen heb ik ook :satisfie:
bedankt voor je welkom zit me een beetje in te lezen :soul:

R.J
6 maart 2008, 18:24
Lol
Graag gedaan ^^

:gitarist:

Tubescreamer
7 maart 2008, 01:17
Yep welkom!
O dus jij hebt een Guild en ik niet.....nou mooi is dat :D

Hee veel plezier hier!!

gitaarvrouwtje
7 maart 2008, 07:56
haha aaach maar ik wil wel ff aan je denken als ik mn guild aanraak hoor :seriousf:

JeroenSchaaf
7 maart 2008, 10:37
Denk je dan ook even aan mij? Chris?

Hoe bevalt je nieuwe Guild?

Tubescreamer
7 maart 2008, 11:47
haha aaach maar ik wil wel ff aan je denken als ik mn guild aanraak hoor :seriousf:
Haaha nou da's aardig van je :p:p:p maar we willen uiteindelijk plaatjes zien van die Guild in kwestie natuurlijk.....

gitaarvrouwtje
7 maart 2008, 12:55
heyy joene lekker ding van me
je website is mooi geworden hoor had toevallie net meel van je;)
leuk je hier te zien..natuurlijk denk ik ook aan jou LOL..maar toch t meest aan mezelf hoor hihi

mijn nieuw guild is echt helemaal TOP Hoor ,..die MOET Je gewoon een keertje horen haha. nee serieus daar heb ik beslist geen spijt van, klank is super en is perfect afgesteld ..wordt je gewoon blij van als je er op speelt, en nog redelijk betaalbaar vergeleken met de ander gitaartjes die ik mooi vond
vraag herman maar die hep em in zn handen gehad;) wil je nog een takamine kopen? hihi

ha tubescreamer
mijn eigen guild daar heb ik nog geen fotootje van maar dat gaat vast nog wel komen hoor, maar ik hen in de akoestische gitaren topic bij gitaren van 500,- tot 1000,- euri wel een reviewtje geschreven met een plaatje van dit type guild erbij, en die lijkt HEEL veel op die van mij, ook zelfde hout en kleur namelijk
groetjess
kris
MONDAY MONDAYYYY TARAAARAAARARAAARAAM sorrie joen kon t nie laten hihi :hippie:

Bassbitch
7 maart 2008, 13:19
Welkom!

En wat een achterlijke nickname heb je gekozen :eek:

Tubescreamer
7 maart 2008, 13:56
Welkom!

En wat een achterlijke nickname heb je gekozen :eek:
:D Kijk die quote kun je meteen in je sig zetten gitaarvrouwtje!

gitaarvrouwtje
7 maart 2008, 13:56
ben een achterlijk gitaar vrouwtje
beats me waarom iemand zichzelf een bitch wil noemen trouwens

peter_heijnen
7 maart 2008, 14:16
Dames houden we het wel netjes?

Welkom gitaarvrouwtje.

JeroenSchaaf
7 maart 2008, 14:24
vraag herman maar die hep em in zn handen gehad;) wil je nog een takamine kopen? hihi

MONDAY MONDAYYYY TARAAARAAARARAAARAAM sorrie joen kon t nie laten hihi :hippie:


Nee ben geen fan van Takamine! Meer een Martin man!

wehehe , Maar alles lekker daaro aan jou kant? hoe is het met de studio?

Dark_Tranquillity
7 maart 2008, 16:03
Wat een Bitch :P

gitaarvrouwtje
7 maart 2008, 17:07
Dames houden we het wel netjes?

Welkom gitaarvrouwtje.

ik dacht t wel..volgens mij geen onaardig woord gevallen was van mij althans humoristisch bedoelt :satisfie:
enne dank je wel voor het welkom leuk om een beetje te lezen waar andere gitarofielen mee bezig zijn

gitaarvrouwtje
7 maart 2008, 17:12
Nee ben geen fan van Takamine! Meer een Martin man!

wehehe , Maar alles lekker daaro aan jou kant? hoe is het met de studio?
ha joentje
nee ik ben ook geen takamine fan, lol.. deze wil je ook niet die is niet geschikt voor wat jij ermee wilt denk ik, ook niet voor wat ik er mee wilde , vandaar de vervanging..
gaat hier harstikke lekker hoor, bandje is te gek, harstikke gezellig elke maandag hier repeteren , tweede bandje, na ja meer triootje, op vrijdag is ook super leuk en ben toch ook maar weer wat liedjes aan t schrijven in mn eentje, kweetnogniet of ik die met één van de bandjes ga doen of in mn eentje

studiootje is eenvoudig maar zeer effectief voor wat ik wilde,..een ideale repetitie ruimte, inmiddels wel een paar meters erbij aan geplakt haha, stonden ineens twee zanginstallatie, mijn computerzooi een koffie hoekje, en op repetitie avonden een drumstel en verder nog t nodige materiaal:)
was dus wel nodig
maarre
je woont vlakbij dus wat let je om eens te komen buurten joh..lijkt me gezellie, doen we bakkie leut in t studiootje

groentjes
kris

JeroenSchaaf
7 maart 2008, 19:22
http://i3.photobucket.com/albums/y81/kriswijkstra/guildgadf40p.jpg

Potverdikke dat is een mooie gitaar, en ik moet ind eens een bakkie leut halen!

Maar dan wil ik ook mijn martin hebben ;)

gitaarvrouwtje
8 maart 2008, 02:37
ha joene....
welluke martin vinje dan zo mooi? d28? d 40? hihi..gaat joene poene kosten vrees ik haha, nog ff doorsparen dan?
maarre de koffie is gratis, en je mag wel even op mijn guildje spelen..als je eerst ritsen ,kettingen ringen en ander schadelijks verwijdert wahaha( o en handschoentjes aan he..hihi)

kom naar maar gewoon een bakje troost bij moeders halen..lol..met of zonder martin, anders duurt t nog zo lang :seriousf:

Tubescreamer
8 maart 2008, 02:40
Mooie Guild hoor! Wees dr maar zuinig op :satisfie:
Oei isset al zo laat? Zo maar ns naar bedje toe....