PDA

View Full Version : Stevie Wonder gitaardingetje !!! (eigen arrangement)



DTmaster
5 maart 2008, 13:05
Ik heb een eigen Arrangement gemaakt van Stevie Wonder's - Isn't She Lovely voor Gitaar en Bass !!! ik heb her en der wat gestolen dus het kan bekend klinken :) maar in zijn totaal klinkt het wel leuk.


alle reactie zijn meegenomen.

Thanx

DT


http://download.yousendit.com/0CF524E47F1775EE

http://www.sendspace.com/file/h94vf8

EuroCinema
5 maart 2008, 13:55
Hee die is mooi zeg! Knap hoe je de sfeer van het oorspronkelijke nummer hebt gevangen in een totaal ander arrangement.

DTmaster
5 maart 2008, 14:02
Thanx das ook een mooi compliment :)

DaBok
5 maart 2008, 15:06
Zo! Die is erg mooi!
Bijzonder goed gedaan. Jouw arrangement is zeer pakkend en prima uitgevoerd. Ik heb het nu al drie keer beluisterd en dat zal nog wel een paar keer meer gebeuren.

Prachtig.

DTmaster
5 maart 2008, 16:02
hahaha leuk om te horen man dat geeft weer moed :)

DTmaster
5 maart 2008, 18:09
nog iemand reacties pleaze?

yalexw
5 maart 2008, 18:45
Ik vind het heel mooi klinken. Vooral de solo bij 2:40 in de beurt vind ik mooi klinken :)

DTmaster
5 maart 2008, 19:03
Thanx dat vond ik zelf het kut gedeelte hahahaha

Luke-wannabe
6 maart 2008, 20:21
Je vorige posts hier vond ik altijd vrij slecht, en ik denk dat je je in het vervolg beter met dit soort dingen bezig kunt houden in plaats van RATM en DT.
Dit was echt super goed namelijk. Ook lekkere toonladders en akkoorden. Mijn respect heb je weer terug gewonnen. Dit doe je te gek, maar stop met de rock.

DTmaster
6 maart 2008, 20:23
haahahahahahaha ik dacht toen ik je naam zag staan nu gaan we het krijgen maar Luke je bent positief hahaha dus dit vind je dus beter.

had ik niet verwacht haha vond het nogal rommelig namelijk!

PS Rock is onwijs mijn ding maar ik hou ook van mooie akkoorden en nu ben ik alleen bezig daarmee en de blues dus rock is dan ook weer pase

Luke-wannabe
6 maart 2008, 20:36
Dat begrijp ik. DT staat in je naar ook voor Dream Theater, lijkt me. Maar ik vind dit echt een stuk beter dan de rock die ik jou heb horen doen. Daarbij vond ik je spel, sound, arrangementen en improvisatie-skills niet goed. Niks dus eigenlijk.
Dit vond ik erg goed nogmaals.

DTmaster
6 maart 2008, 20:37
mischien ben ik dan gegroeid ten opzichten van die oude opnames 1 1.2 jaar geleden !!!

gitaarvrouwtje
6 maart 2008, 20:38
lekker hoor, fijn jazzy, mooie akoorden, lekker ritmisch, over het geheel aangenaam om naar te luisteren
lijkt me zeker iets om me door te gaan :B

DTmaster
6 maart 2008, 20:38
dank je, ik merk dat iederereen onwijs positief is op dit forum over mijn SOLO stukken inplaats van mijn pogin tot metal gode na te doen


mmmm willen jullie meer van dit horen?

Luke-wannabe
6 maart 2008, 20:40
mischien ben ik dan gegroeid ten opzichten van die oude opnames 1 1.2 jaar geleden !!!


Ik zal weer vaker NIEUWE dingen posten en geen herkauwde opnames
Je hebt onlangs Killing in the name en dat nummer van Liquid Tension Experiment gepost waar ik helemaal niks aan vond. Was dat van een tijd geleden?

DTmaster
6 maart 2008, 20:42
KITNOF niet maar die andere wel, ik had geen inspiratie en dacht IK MOET TOCH WAT POSTEN.... maar ik kreeg toch steeds weer dezelfde berichten en toen werd SERIEUS kwaad en moest ik wat NIEUWS hebben

toen dacht ik aan SW en dat bracht mij nieuwe inspiratie !!!!

ik weet nu dat veel mensen mijn solo stukken goed vinden en dat is leuk om te horen.

Luke-wannabe
6 maart 2008, 20:44
KITNOF niet maar die andere wel, ik had geen inspiratie en dacht IK MOET TOCH WAT POSTEN.... maar ik kreeg toch steeds weer dezelfde berichten en toen werd SERIEUS kwaad en moest ik wat NIEUWS hebben

toen dacht ik aan SW en dat bracht mij nieuwe inspiratie !!!!

ik weet wel dat veel mensen mijn solo stukken goed vinden en dat is leuk om te horen.
Okeej.
Nou ja dit vond ik cool.

gitaarvrouwtje
6 maart 2008, 20:58
dank je, ik merk dat iederereen onwijs positief is op dit forum over mijn SOLO stukken inplaats van mijn pogin tot metal gode na te doen


mmmm willen jullie meer van dit horen?

aangezien ik hier vandaag pas ben gelandt heb ik je metal (nog) niet gehoord, het zal je echter niet verbazen, mocht je naar mijn muziek hebben geluisterd, dat ik niet echt een grote metal fan ben..dus dat is geen PRE om het te gaan beoordelen
ik ben wel muzikaal en speel genoeg gitaar om te weten dat een gitaar om de dooie dood geen eenvoudig instrument is als je er echt wat goeds uit wilt halen
metal kan ook behoorlijk virtuoos zijn...
maar persoonlijk vind ik dit toch wel erg prettig om te horen, en denk ik zeker dat je je talenten op dit vlak wat meer moet gaan uitdiepen omdat het volgens mij net even meer verdieping heeft..maar dat is zoals gezegd ook ingegeven door muzikale smaak

DTmaster
6 maart 2008, 21:05
als je mijn muziek wilt horen raad ik je aan eens mijn site te bezoeken, als de link het niet doet HOOP het niet want dan moet ik weer uploaden hahaha maare dan kan je mijn ROCK kant eens horen

het zou leuk zijn als je meerdere nrs luistert om per nr aan te geven wat je er van vind.


http://www.putfile.com/dtmaster/media

gitaarvrouwtje
6 maart 2008, 21:34
okee ..ik heb geluisterd naar killing in the name, (niet te hard haha want ik had vandaag een killing headache)
ik vind het niet slecht, maar zoals ik al zei, t heeft niet meer zo mijn hart, moet je wel bekennen dat ik ooit achter de bar stond in een hardrock keet.misschien heb ik ene overdosis gehad hoor :rockon:

ik hoor een nummer als surfing with a strato caster dan liever, meer harde rock dan jankende metal:) maar die pielende solo s bekoren me niet meer zo ..maar wederom wel knap gedaan, ik doe t je niet na, ben slechts een halfbakken fingerpicker lol

ik zag de naam countrystyle staan en kon t niet laten die aan te klikken..meer mijn dinges dus :hippie:

ik vind dat je een lekkere timing hebt, en je hebt duidelijk meer skills dan ik hoor, daar hoor je mij in geen geval over

mmbreakaway ook beluisterd, je voelt em aankomen, ook al weer veel meer mijn ding, lekker :cooler:

maaaaar ik GING voor je rock kant, dus guns n roses (you could be mine) ook maar ff aangeklikt, want jah daar was ik altijd wel gek op
leuk om uit je dak te gaan, maar om te luisteren vind ik het stuk dat je hier in deze topic had gepost nog steeds veel meer nuance hebben..heeft nog steeds mn voorkeur

dreamtheater moest ik even aanklikken want daar ben ik wel behoorlijk gek van..en dat hoor ik wel heel graag..!

meer kan mijn hoofd even niet aan ik ga zeker nog ff weer een luisteren morgen ofzo..maar je ziet, ik heb mn best wel even gedaan

DTmaster
6 maart 2008, 21:38
hey supertof voor je moeite hahaha en ik had al zoiets dat je die leuk vond Breakaway ect maar de andere moet je natuurlijk ook allemaal luisteren hahahahaha schrijf nogeens zon leuke review want dan heb ik eindelijk iemand gevonden die het waardeerd

Groeten

DTmaster

Luke-wannabe
6 maart 2008, 21:40
Ik (en meerdere met mij, weet ik) zou het trouwens waarderen als je wat interpunctie hier en daar gebruikt. Leest een stuk gemakkelijker.

DTmaster
6 maart 2008, 21:43
ja ik ook maar ik zit op werk sorry KUT toetsenboard hiero !!!

gitaarvrouwtje
6 maart 2008, 21:46
hey supertof voor je moeite hahaha en ik had al zoiets dat je die leuk vond Breakaway ect maar de andere moet je natuurlijk ook allemaal luisteren hahahahaha schrijf nogeens zon leuke review want dan heb ik eindelijk iemand gevonden die het waardeerd

Groeten

DTmaster


aah ik ben vast de enige niet, iedere poging tot klank uit een plank met touwtjes te worstelen verdient op zijn minst een poging tot beluisteren haha

groetjesss

Luke-wannabe
6 maart 2008, 21:49
ja ik ook maar ik zit op werk sorry KUT toetsenboard hiero !!!
Ok :) Was niet lullig bedoelt.

DTmaster
6 maart 2008, 22:27
ik ben er weer en ik koop never nooit een Microsoft toetsenboard ik heb nu deze my angel :)


Logitech G15 http://blog.damienalexandre.fr/public/fevrier_2006/1.jpg

Hoezo overdreven maar ik kan wel in het donker typen,gamen ect ect echt handig voor mijn energierekening!!

Voidhead
7 maart 2008, 15:35
Hey dit klinkt lekker man! Mooi geluidje ook, lekker open.

Toch ga ik wat kritiek geven, daar heb je immers wat aan: Hier en daar rommelt het qua timing in de solo af en toe wel (herken dit ook van mezelf), en op 3:01 zit ff een gare noot, opzich niks mis mee, maar op dat punt klinkt die in mijn oren alsof je daar even fout zit. Maar goed, verder hartstikke prima.

DTmaster
8 maart 2008, 00:30
ja het is niet mijn ding op de gitaar waarop ik op speelde ik doe hem nog eens over hahahah

Thanx

DTmaster
8 maart 2008, 00:31
Hey dit klinkt lekker man! Mooi geluidje ook, lekker open.

Toch ga ik wat kritiek geven, daar heb je immers wat aan: Hier en daar rommelt het qua timing in de solo af en toe wel (herken dit ook van mezelf), en op 3:01 zit ff een gare noot, opzich niks mis mee, maar op dat punt klinkt die in mijn oren alsof je daar even fout zit. Maar goed, verder hartstikke prima.


hahaha op 3:01 was er een foutje hahaha

gorgasm
8 maart 2008, 01:42
en op 3:01 zit ff een gare noot, opzich niks mis mee, maar op dat punt klinkt die in mijn oren alsof je daar even fout zit.
jaja ook gehoord! :)
ook al stop hij op die noot, wat de "fout" dan extra in de verf zet.

Verder, ik vind het wel cool uitgewerkt.

DTmaster
8 maart 2008, 09:39
vrijf het er nog eens lekker in gorgasm hahahahahaa

Reel Big Fish
8 maart 2008, 09:46
Klinkt leuk, ga zo door!

DTmaster
8 maart 2008, 10:03
Yeah thanx