PDA

View Full Version : Wat moet dit alles kosten?? Versterker (marshall), gitaar Ho



Fegisje
11 februari 2003, 20:38
Hoi,

Ik heb jullie kennis en wijsheid nodig. Het leek me het beste om het hier in te posten.

Ik kan van een kennis hetvolgende kopen.

Een Marshall Valvestate I 8080 80watt.
Een Boston BO/WW Wah-Wah
Een Zoom 1010 Effectenbox
Een Honer(ofziets) gitaar (rood) met ST-Lynx "scheur"-elementen. Het enigste wat hieraan is is dat de brug vastgeschroeft is zodat de tremolo niet meer gebruik kan worden. (De veer die eronder zat was namelijk kapot)

Weten jullie misschien wat dit alles waard is? Op internet zag ik dat de versterker 2e hands tussen de € 250 a € 300 euro moet kosten. Een "kapotte" gitaar kost denk ik misschien 100 euro en die effectenbox met wahwah misschien 50? Totaal dan ongeveer 400 nogwa?

Misschien dat jullie voor dit alles een leuke prijs weten?

Laat het me weten... Dank u!

LordSpeedyShit
11 februari 2003, 20:42
ongeveer 400 is denk ik wel een mooie prijs (ik heb er niet heel veel verstand van)

BLOK182
11 februari 2003, 21:41
Geen idee wat voor tremolo het is, maar met een tremolo kost een nieuwe veer een euro ofzo.

telecastermaster
11 februari 2003, 21:58
Ik zou er niet zoveel voor geven. De Zoom is een verouderde effect processor waar ik niet meer dan 50 euro voor zou geven. Dit soort gitaren gaan voor extreem lage prijzen van de hand, met name omdat de kwaliteit niet zo denderend is. Vergeet die tremolo zowiezo, aangezien die op goedkope gitaren alleen maar stemmingsproblemen geeft. De wah ken ik niet, maar het enige redelijke apparaat is de versterker. Kortom prijs versterker + 100 euro voor de rest.

Voor richtprijzen van apparatuur kun je kijken op marktplaats.nl of Ebay.de

V-Twin
12 februari 2003, 01:55
Die honer gitaren zijn inderdaad niet van zulke goeie kwaliteit en hij is niet helemaal goed die zoom is ook al behoorlijk oud en een boston wah is ook niet om over naar huis te schrijven die valvestate is ook al zeker 8 jaar oud en heeft niet meer dan 1000 gulden gekost dus meer dan 250 eur zou ik er niet voor geven en inderdaad mischien 100 eur voor de effecten en de gitaar er gratis bij

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: V-Twin op 2003-02-12 01:56 ]</font>

Fegisje
12 februari 2003, 20:19
Bedankt allemaal voor deze praktische info!!!

400 euro is denk ik echt een leuk bod!

telecastermaster
12 februari 2003, 20:25
Nou, ik zou nog wat lager bieden. Ik herinner mij dat die Marshall (ik meen dat ie niet meer gemaakt wordt) op een gegeven moment verkocht werd voor f 800,-. Dus 200`lijkt mee een mooie prijs (uiterlijk 250 E). + 100 voor de rest. Hangt er natuurlijk ook een beetje vanaf hoe graag je het wilt hebben :wink:.

succes

Fegisje
14 februari 2003, 19:13
Op 2003-02-12 20:25, schreef telecastermaster:
Nou, ik zou nog wat lager bieden. Ik herinner mij dat die Marshall (ik meen dat ie niet meer gemaakt wordt) op een gegeven moment verkocht werd voor f 800,-. Dus 200`lijkt mee een mooie prijs (uiterlijk 250 E). + 100 voor de rest. Hangt er natuurlijk ook een beetje vanaf hoe graag je het wilt hebben :wink:.

succes


Bedankt allemaal maar 400 ballen vond mijn collega toch ECHT veel te weinig. maakt niet uit.. ik kijk verder.. Misschien dat iemand een vergelijkende Marshall versterker heeft?? Interesse hier!