PDA

View Full Version : Instrumentaal nummer



Roosje_Katoen
4 maart 2008, 11:51
Hoi iedereen,
Ik heb pas geleden een instrumentaal nummertje gemaakt. De eerste eigenlijk die ik helemaal af heb gemaakt op gitaar. Ik heb wel een keer een nummertje met zang en wat akkoordjes gemaakt en wat riffjes maar nog niet een volledig afgerond stuk voor gitaar.

Dus ik ben wel erg benieuwd wat jullie ervan vinden! Er zitten wel wat foutjes in, de overgangen tussen distortion en clean zijn niet overal even vloeiend. maar ik vond het wel goed genoeg voor nu.

Verder ben ik altijd open voor (opbouwende ;)) kritiek.

http://www.youtube.com/watch?v=k6EmXwRAxeI

bass blom
4 maart 2008, 12:19
goed hoor! 5 * :D

Ibanez666
4 maart 2008, 16:05
Leuk! Ik zie dat je ook van handwerken houdt ;-)

artnaz
4 maart 2008, 16:19
5 sterren voor je shirt! :D

Jesse James
4 maart 2008, 16:21
5 sterren voor je shirt! :D

en nog'ns 5 sterren voor je poster :cheerup:

Roosje_Katoen
4 maart 2008, 20:30
Leuk! Ik zie dat je ook van handwerken houdt ;-)

Haha, je bedoelt bij mijn andere video? Dat was voor een wedstrijd 'the most innovative use of your guitar', tja.. een gitaar als weefgetouw vond ik wel origineel.. :p ik heb er zelfs nog een prijs mee gewonnen!

Bedankt voor de reacties. Tjonge, volgens mij begin ik sterretjes te zien. :)

HertogJanNL
5 maart 2008, 12:16
Hey dat klinkt goed! Een iets voller geluid zou fijn zijn (ligt dat aan recording/gitaar gear?) maar met het nummer is niks mis! Nu nog een mooie backingtrack maken en je kan gaan! :hippie:

Roosje_Katoen
5 maart 2008, 21:20
Dankje! Dat geluid licht aan de opname ja... Gewoon met het microfoontje van de camera en dan een beetje ruisfilter. Maar ik ga het nog wel een keer beter opnemen, de overdrive mag ook nog wel wat harder in vergelijking met het cleane stuk denk ik. Wat mooie bas en drum erbij is inderdaad ook nog wel een idee. :) Misschien post ik nog wel een keer een nieuwe verbeterde versie, vooral qua geluid enzo dus en met misschien wat toevoegingen in andere instrumenten. :)