PDA

View Full Version : warmoth...



Orpheo
3 maart 2008, 22:58
sinds vorig jaar ben ik bezig met mijn eigen 'inspired by' serie, maar dan niet van gibson, maar Warmoth.

Dit is nummer 1:

http://i9.photobucket.com/albums/a61/GuitarOrpheo/KIF_9686.jpg
http://i9.photobucket.com/albums/a61/GuitarOrpheo/KIF_9688.jpg
deze is geinspireerd op de signature van Mark Tremonti, maar ook wel wat van Tony Iommi, John Sykes (pickups, heel hot in brug, mild in hals), en mijn eigen 'trademark', 3 pickups.
na wat gegoochel met een medeforumlid, kwam deze erbij:

http://i9.photobucket.com/albums/a61/GuitarOrpheo/IMG_1558.jpg
hier als inspiratie, eigenlijk een superallround axe. ik had een PRS swamp ash special, en die was veelzijdig, en deze ook verdomd veelzijdig, en eigenlijk, veelzijdiger vanwege wat kleine aanpassingen.
met dit als setje!

http://i9.photobucket.com/albums/a61/GuitarOrpheo/IMG_1562.jpg

Orpheo
3 maart 2008, 22:58
Paar weken geleden kwam deze binnen:

http://i9.photobucket.com/albums/a61/GuitarOrpheo/DSC09880.jpg

de inspiratie hier was de bc rich bich van joe perry, mijn eigen kruizen en mijn eigen 3 pup, en Justin Hawkins (het ultra over the top effect met deze gitaar).

Vandaag kwam deze erbij:

http://i9.photobucket.com/albums/a61/GuitarOrpheo/03032008110.jpg
flamed maple top, mahonie back, wenge hals ebben toets, rio grande texas/bbq humbuckersetje met coiltap en fase. Ik ben al heel lang fan van Jan Akkerman, en deze gitaar is daar flink geinspireerd op zijn personal LP. de kleur de gouden pickups, 'rare' bedrading... alleen geen 3 pickups, maar dat komt nog wel!!

deze kwam er OOK bij!

http://i9.photobucket.com/albums/a61/GuitarOrpheo/03032008114.jpg

de inspiratie hier was ace frehley. de inleg moet nog aangepast worden, mijn eigen variant op zijn bliksemschicht, en de derde pup moet ook nog komen. hier is het typische van mijn kant de padouk neck en de super-over-the-top top, en de jazz/jb set in plaats van superdistortions (en de gouden covers in plaats van creme hummies). Ik vind goud gewoon net iets fijner, en de snaar blijft dan niet hangen achter de bobbins als ik wat te hard aansla.

Orpheo
3 maart 2008, 22:59
tja, dat is mijn 'inspired by' serie :D Er MOET nog een witte custom en een zwart/witte custom bij. de witte: Justin hawkins!!!!! de reden dat ik gitaar ging spelen... En de zwart-witte is natuurlijk typisch Schenker. maar dat komt allemaal nog wel

nu is dit mijn hele warmoth-set:

http://i9.photobucket.com/albums/a61/GuitarOrpheo/03032008123.jpg

http://i9.photobucket.com/albums/a61/GuitarOrpheo/03032008124.jpg

http://i9.photobucket.com/albums/a61/GuitarOrpheo/03032008122.jpg

rickert
3 maart 2008, 23:00
Hey dwaas, is het nou een keer afgelopen? Die arme ouders van jou, blijf je nog langer thuis wonen!!!

bass blom
3 maart 2008, 23:00
die super-over-the-top top is vet man :p

Lexvandoef
3 maart 2008, 23:03
Damn kerel, je blijft wel lekker bezig zeg! :cheerup:

Vraagje, waarom heb je niet gelijk in die 2 nieuwe het 3e pup gat + inlays laten doen?

Orpheo
3 maart 2008, 23:21
Damn kerel, je blijft wel lekker bezig zeg! :cheerup:

Vraagje, waarom heb je niet gelijk in die 2 nieuwe het 3e pup gat + inlays laten doen?

die inlay kon niet, omdat wat ik wilde, warmoth niet doet. lijkt een beetje op de inleg van de dean hardtail USA's, maar net iets anders. de halzen zijn trouwens waanzinnig dun ghehe.

die derde pup erin frezen wilde ik niet, omdat ik effe geen knaken genoeg heb voor het 'opvul'element, en zo'n gat erin is gewoon lelijk.

@rick: dit was het laatste dat mocht. maar over 3 maanden zijn ze dat weer vergeten, ghehe

rickert
3 maart 2008, 23:23
Haha okedan orph:p!!

artnaz
3 maart 2008, 23:35
Jaw-dropping Orph... :o

Die nieuwen zijn nog mooier dan ik had verwacht! :)

Die Frehley is in een Fireburst finish?

Orpheo
3 maart 2008, 23:51
Jaw-dropping Orph... :o

Die nieuwen zijn nog mooier dan ik had verwacht! :)

Die Frehley is in een Fireburst finish?

jep. de toets van de padouk neck is echt te gek. dat is 'nu' macassar ebben, en ik heb maar 230$ betaald voor die neck ghehe, inclusief MoP inleg, ghehe. oh ik ben 'a very happy camper'. en ze klinken waanzinnig grommend, diep en resonant. ik heb ze effe met een goedkoop setje snaren snel besnaard, voor actie enzo. slagje van de halspen, klaar!.

Barkeepert
3 maart 2008, 23:52
Wat een supervette top die quilted maple. Allebei, maar vooral de blauwe!

Allemaal supervette gitaren hoewel ik persoonlijk de silverburst (?) finish wat minder vind, maar dat maken de anderen 200% weer goed. :p :)

Orpheo
3 maart 2008, 23:54
oh ja...

ze hebben beiden 2 pushPUSH pots. damn wat een luxe, beter dan push pull pots. effe een tikkie erop, heel subtiel, en hij werkt al. ben nu in de akkerman een coiltap aan 't installeren (2 pups op 1 switch) en een parallel-serie switch wanneer 2 pups aan staan.

Orpheo
3 maart 2008, 23:56
Wat een supervette top die quilted maple. Allebei, maar vooral de blauwe!

Allemaal supervette gitaren hoewel ik persoonlijk de silverburst (?) finish wat minder vind, maar dat maken de anderen 200% weer goed. :p :)

uhm.... tis een paarse quilt, en een purplemist burst ;) de eerste heeft fred zelf gekozen, de tweede is mijn eigen idee.

artnaz
3 maart 2008, 23:59
jep. de toets van de padouk neck is echt te gek. dat is 'nu' macassar ebben, en ik heb maar 230$ betaald voor die neck ghehe, inclusief MoP inleg, ghehe. oh ik ben 'a very happy camper'. en ze klinken waanzinnig grommend, diep en resonant. ik heb ze effe met een goedkoop setje snaren snel besnaard, voor actie enzo. slagje van de halspen, klaar!.Hoezo "nu" Macassar Ebben?

En ik snap echt niet waar je dat spul zo goedkoop hebt gevonden, of hebben ze een speciale Showcase voor bezitters van meer dan 3 Warmoths? :confused:

Orpheo
4 maart 2008, 00:03
Hoezo "nu" Macassar Ebben?

En ik snap echt niet waar je dat spul zo goedkoop hebt gevonden, of hebben ze een speciale Showcase voor bezitters van meer dan 3 Warmoths? :confused:

het stond gewoon in de showcase hoor, niks bijzonders.


nou, dit is wat ze 'nu' beschouwen als macassar. iets met een kleurtje is nu al macassar, zover ik begrepen heb. die extreme kleuren op mijn koa-lp zie je niet zo heeeel snel meer, of je betaald er extreem veel meer voor.

je moet echt gewoon die showcase afspitten. deze halzen stonden echt al weken zo nie tmaanden in de showcase. de 'akkerman'body ook. ze werde regelmatig afgeprijst, en ik sprong er op het juiste moment in. de body begon zijn leven met 599, en ging weg voor 480. de halzen begonnen hun leven met (uit mijn hoofd) 350 (ongeveer) en gingen weg voor 230 en 250...

artnaz
4 maart 2008, 00:19
En als je een Macassar koopt, en je hebt pech dat er geen kleurtje op zit, beschouwen ze dat als "gewoon" ebben? :chicken:

Orpheo
4 maart 2008, 00:23
En als je een Macassar koopt, en je hebt pech dat er geen kleurtje op zit, beschouwen ze dat als "gewoon" ebben? :chicken:

nee, op macassar zit altijd een kleurtje.

artnaz
4 maart 2008, 00:42
nee, op macassar zit altijd een kleurtje.Ah, ok. :)

Heb je trouwens een wat gedetailleerde foto van de Wenge neck? En laat je de Koa zo, of komt er nog een humbucker in het midden?

Orpheo
4 maart 2008, 00:49
Ah, ok. :)

Heb je trouwens een wat gedetailleerde foto van de Wenge neck? En laat je de Koa zo, of komt er nog een humbucker in het midden?

er komt te zijner tijd nog wel een gouden humbucker bij alle warmoths, als dat er nog niet is ;) ik heb nog geen supergedetaileerde foto's. morgen, als alles af is, ga ik dat doen.


net 1 gitaar gesoldeerd, nu de laatste.

artnaz
4 maart 2008, 00:59
er komt te zijner tijd nog wel een gouden humbucker bij alle warmoths, als dat er nog niet is ;) ik heb nog geen supergedetaileerde foto's. morgen, als alles af is, ga ik dat doen.


net 1 gitaar gesoldeerd, nu de laatste.Top@ :)

Ben trouwens ook superbenieuwd naar de witte Custom. Eén van mijn favoriete LP's! :)

Orpheo
4 maart 2008, 01:14
Top@

Ben trouwens ook superbenieuwd naar de witte Custom. Eén van mijn favoriete LP's!

oh dat komt nog wel eens. ooit :)

wees maar meer benieuwd naar de schenker lp ;) floyd rose, 18 db gainboost, 3 bands eq, sustainer.... te gek gewoon! :D

guvnor
4 maart 2008, 08:29
. . . . .

man o man. istie mooi of istie mooi.

NEE... da's niet mooi !!

Da's geweldig !!!!! Ik kan me zo snel geen mooiere top bedenken.

Luke-wannabe
4 maart 2008, 08:38
Jezus Orf je blijft gaan man! Nee cool voor je veel plezier d'r mee.

Best wel grappig dat iedereen al die tops zo mooi vind. Ik vind ze zelf vrij potsierlijk en kitsch, maarja ieder z'n ding denk ik zo heh..

JeroenSchaaf
4 maart 2008, 09:06
G-zus dat ziet er echt allemaal goed uit! en ik verbaas me van die prijzen..... Ik ga direct maar eens even kijken bij Warmoth.com

GASSSS :seriousf:

zeppo
4 maart 2008, 10:01
http://i9.photobucket.com/albums/a61/GuitarOrpheo/03032008114.jpg



En wie is die sip / afkeurend kijkende dame?

Lexvandoef
4 maart 2008, 10:07
En wie is die sip / afkeurend kijkende dame?

Ik denk vriendin. Die ziet al die gitaren al aan komen, en mooie sieraden/schoenen, ho maar! :seriousf:

@Orf, heb je trouwens je jcm800 al verkocht?

Fender75
4 maart 2008, 10:34
Zijn weer een paar beauties Orpheo! Vooral de spalted maple of Koa top?..mjammie!

zeppo
4 maart 2008, 10:59
Ik denk vriendin. Die ziet al die gitaren al aan komen, en mooie sieraden/schoenen, ho maar! :seriousf:


Of zelfs een lekker kussentje voor op dat houten stoeltje.

Kim Wilson
4 maart 2008, 11:06
Vriendin? Lijkt me onwaarschijnlijk voor iemand waar zijn gitaren op de eerste plaats staan. Wellicht zijn ex... :satisfie:

Niettemin een zeer indrukwekkende collectie, Orph! Vooral die Akkerman-gitaar vind ik erg mooi. De rest vind ik wat overdreven, wat Luke al zei. Als jij ze maar mooi vindt! :hippie:

Orpheo
4 maart 2008, 11:16
oh ik heb een vriendin hoor, maar die dame, dat is mijn moeder ;) ghehe. zij wilde die stoelen perse hebben, dus dan moet ze maar effe doorbijten en op die houten krengen zitten. valt trouwens wel mee hoor, ze zitten wel ok ghehe

ik heb al bijna 15 maanden een vriendin. soms geef ik 'r wel eens ringetjes of andere klein grut hoor, maar dat vindt ze niks. 'koop jij nu maar gitaren, idioot, daar hebben we beiden meer aan dan aan zo'n ring of oorbel. die raak ik toch alleen maar kwijt'. ik blijf erbij, ik heb de tofste meid ever als vriendin :chicken:


@ lex: ja, mijn jcm is verkocht :)

het is trouwens niet spalted maple. als top voor een LP (een dikke top) is dat niet zinvol, omdat 't niet goed klinkt. het is koa. ik ga zo trouwens effe wat mooiere foto's maken.

de bedrading is trouwens af. wat een klereklus zeg...

Lexvandoef
4 maart 2008, 11:22
haha, dan heb je een redelijk jong uitziende moeder;)

Maarre waarom zou spalted maple minder goed klinken op een lp? Er zit 9 van de 10 keer toch wel een maple top op. Spalted maple is wel ziek hout geweest, maar is het zo erg?

ff offtopic: komt er nog een andere amp dan? :)

JeroenSchaaf
4 maart 2008, 11:24
Dat is inderdaad een gafe vriendin! Kan wel familie zijn van de mijne, doet er ook niet moeilijk over... en haar ouders zijn nog meer gewend dat ik vaak met iets nieuws kom aanzetten dan de mijne.

Zit nu best wel veeeeeeel te gassen op zon Warmoth strat....

artnaz
4 maart 2008, 11:28
Spalted is niet alleen ziek, het is ook afbrokkelend/half kapot. Dan kun je je voorstellen dat het niet lekker resoneert als top.

Heb even een top 5 Orphmoths gemaakt:

1) Koa (alleen die inlays vind ik te veel van het goede)
2) Frehley
3) Akkerman
4) Tremonti/Sykes/Iommi
5) Geile wijven inlays

Hoppa! :D

artnaz
4 maart 2008, 11:29
Zit nu best wel veeeeeeel te gassen op zon Warmoth strat....Pas op hoor, Orpheo heeft mij ook aangestoken: de eerste is al in bestelling en 3 andere Strats + 1 Thinline heb ik ook al op papier staan! ;)

Orpheo
4 maart 2008, 11:32
G-zus dat ziet er echt allemaal goed uit! en ik verbaas me van die prijzen..... Ik ga direct maar eens even kijken bij Warmoth.com

GASSSS :seriousf:
ik heb er geluk mee gehad he. de body en neck is nog meer een ding. je moet ook nog je bruggen, tuners, pickups, pots, switches, jack, jackplate, pickupringen en strapknoppen kopen. dat tikt uiteindelijk echt aan. wat ik gedaan heb is het meeste kopen bij warmoth, en de rest hier in NL. ik kocht hier eigenlijk alleen de condensatoren (omdat ik vind dat de condensatoren die mijn lokale electronicaboer verkoopt, beter klinken dan de meeste anderen, heel raar) alle schroefjes, de jacks, de switches en de strapknoppen. de rest bij warmoth, omdat het bij hen vaak echt goedkoop is.

al met al ben ik per gitaar nu zo'n 900 a 1000E kwijt. dat is dan dus het meest goedkope qua tophout en tophardware. het kan duurder, kijk naar de koa-lp. die in zijn eentje was wat deze 2 bij elkaar kostten! dat komt door het exclusieve hout, de dure inleg, de binding, etc etc.

het prettigste van warmoth vind ik dat je heel makkelijk kan beginnen, met al een goed resultaat. kijk naar de purpleburst. alleen als je met je neus er dicht op staat zie je al de foutjes, maar zelfs dat valt mee. Die gitaar blijft toch wel denk ik mijn mainaxe, samen met de quilt. de gibsons heb ik nog wel, maar gebruik ik echt nauwelijks meer, op de zwarte custom na. de gouden en de rooie liggen netjes stof te vergaren. de enige gibson die echt 'uren' maakt is de flying Vee, maar goed, die gitaar is ook gewoon geweldig, haha.

deze twee les pauls zijn trouwens behoorlijk aan t gewicht, maar niet overdreven veel. De akkerman is 3.9 en de ace is 3.5 kilo.

paulbekkers
4 maart 2008, 11:40
...en dat voor een student.

Ik zal maar snel afstuderen, want als ik té lang naar die warmoth showcases blijf kijken, druk ik per ongeluk op de bestel-button.

Heb alsvast wat kisekae plaatjes gemaakt om de ideeen te zien...

JeroenSchaaf
4 maart 2008, 11:41
Ik weet wat er overheen komt ;) Heb net me beginners gitaar aangepakt..

Sperzel locking tuners
Wilkinson vs100 tremelo
Gibson Humbuckers 1980
Kleine rommel..

Gauw al weer 350 euro kwijt.

maar bv een mooi Koa stratje dammm.. eerst maar me rijbewijs, anders komt dat ook niet goed :cheerup:

artnaz
4 maart 2008, 11:49
eerst maar me rijbewijs, anders komt dat ook niet goed :cheerup:Hoofdzakelijk door dit rotforum heb ik mijn rijbewijs ook al jaren niet gedaan. Al die rotgitaarspullen... :sneaky:

(geen grap!)

JeroenSchaaf
4 maart 2008, 11:53
Hoofdzakelijk door dit rotforum heb ik mijn rijbewijs ook al jaren niet gedaan. Al die rotgitaarspullen... :sneaky:

(geen grap!)

Ike ook niet, maar heb laatst voor mezelf de knoop doorgehakt, het moet toch een keer.....

een + punt van het rijbewijs is!!! Dat je al die mooie spulletjes kan vervoeren, naar de optredens waar je dan geld verdient om nieuwe ''spulletjes'' te kopen! :cheerup: :sssh:

artnaz
4 maart 2008, 11:56
een + punt van het rijbewijs is!!! Dat je al die mooie spulletjes kan vervoeren, naar de optredens waar je dan geld verdient om nieuwe ''spulletjes'' te kopen! :cheerup: :sssh:Daar gebruik ik lekker de bassist voor! :D

JeroenSchaaf
4 maart 2008, 12:02
Mwah, ik rij meestal mee met de Drummer of toesenist.

Maar ik doe ook veel jamsessies, en probeer zoveel mogelijk in te vallen. Maar dan is eigen vervoer toch wel lekker :)

En voor de marktplaats koopjes is het ook wel lekker, wat je in een trein doet in 4 uur kun je met de auto doen in 2 uur.

Zometeen toch me rij instructeur maar eens bellen.... :satisfie:

JeroenSchaaf
4 maart 2008, 12:03
Maar goed dat was het Offtopic gedeelte! maar gitaartjes Orph!!

Mischien eens met de volgende gitaar meeting meenemen? ( als je komt? )

Kim Wilson
4 maart 2008, 12:03
Ike ook niet, maar heb laatst voor mezelf de knoop doorgehakt, het moet toch een keer.....

een + punt van het rijbewijs is!!! Dat je al die mooie spulletjes kan vervoeren, naar de optredens waar je dan geld verdient om nieuwe ''spulletjes'' te kopen! :cheerup: :sssh:
Dream on...

Orpheo
4 maart 2008, 12:03
haha ik haalde mijn rijbewijs voor de gitarentick echt toesloeg :D

ik wil nog even een foto kwijt.

http://i9.photobucket.com/albums/a61/GuitarOrpheo/03032008109.jpg

hier houd ik de gitaar vast aan de hals, zonder ondersteuning. de body hangt aan de hals zonder schroeven. zo strak is het dus gefreesd. Sommige mensen zeggen wel eens dat 'dat geschroefde nooit goed kan zijn'. ze zijn vaak bang dat het een losse verbinding is. niet dus. dit is niet exemplarisch, maar was zo bij alle lp's die ik besteld heb. de paarse quilt heeft 't ook wel, maar in mindere mate, maar dat komt denk ik omdat de hals zovaak erop en eraf is gegaan, dat de joint wat losser is gaan worden.

hier trouwens het hele verhaal met nog meer fotos:

http://www.unofficialwarmoth.com/index.php?topic=2540.0

artnaz
4 maart 2008, 12:04
Ik ruik een Warmoth-meeting? :p

Kan Orgasmocaster ook een keer zijn moederland zien... :D

Orpheo
4 maart 2008, 12:05
Maar goed dat was het Offtopic gedeelte! maar gitaartjes Orph!!

Mischien eens met de volgende gitaar meeting meenemen? ( als je komt? )

de vorige keer heb ik mijn paarse quilt en paarse flame meegenomen. de volgende keer dat er een gearmeeting is, maak ik wel een polletje, en mogen mensen kiezen welke ik meeneem hahaha. ik neem er dan maar 2 mee. Ik denk persoonlijk dat ik de akkerman en de koa meeneem.

Orpheo
4 maart 2008, 12:05
Ik ruik een Warmoth-meeting? :p

Kan Orgasmocaster ook een keer zijn moederland zien... :D

haha doet ie vast niet. geef 'm ongelijk.

JeroenSchaaf
4 maart 2008, 12:07
Dream on...

Verdien jij niks met optreden?

Kim Wilson
4 maart 2008, 12:11
Verdien jij niks met optreden?
Nou, niks is wat overdreven, maar het is geen vetpot. Het is pure hobby, als je het goed beschouwt. Als je met optreden een gitaartje van 1000 euro bij elkaar wil sparen, ben je nog wel een paar optredentjes onderweg. :)

Maarreh, wat dacht jij met een keer optreden te kunnen verdienen?

Luke-wannabe
4 maart 2008, 12:14
Nou, niks is wat overdreven, maar het is geen vetpot. Het is pure hobby, als je het goed beschouwt. Als je met optreden een gitaartje van 1000 euro bij elkaar wil sparen, ben je nog wel een paar optredentjes onderweg. :)

Maarreh, wat dacht jij met een keer optreden te kunnen verdienen?
Dan doe jij iets niet goed ;)

Kim Wilson
4 maart 2008, 12:14
Dan doe jij iets niet goed ;)
Nou, zeg maar hoe het beter moet dan.

JeroenSchaaf
4 maart 2008, 12:15
Exuses voor de offtopicheid

Ik zeg ook niet in 1 optreden, tis inderdaad geen vet pot maar toch voor mij wel leuke bedragen.

Van het zomer een klein tourtje doen met me nieuwe band. Kijken of ik daar nog wat leuks aan over hou! :cheerup: en dat niet alles opgaat aan .....(vul maar in)

Luke-wannabe
4 maart 2008, 12:17
Nou, zeg maar hoe het beter moet dan.
Giggen is geen vetpot, maar k hou er soms wel een lekker zakcentje aan over.

Kim Wilson
4 maart 2008, 12:18
Het zal dan wel aan de muziekstijl liggen, maar als bluesband mag je in de handen knijpen als je 500 euro vangt voor een optreden. Daar gaan de reiskosten nog af, het PA-bedrijfje, de BVO'tjes. Nou, dan blijft er voor 6 man nog maar weinig over...

JeroenSchaaf
4 maart 2008, 12:18
Het ligt er natuurlijk ook aan in wat voor band je zit.

Ik heb door middel van Giggen toch een heleboel van me apparatuur bij elkaar weten te sprokkelen.

artnaz
4 maart 2008, 12:20
Ik ben eigenlijk meer benieuwd waar Orpheo het geld vandaan haalt... :D

Elke avond 3 uur werken + ouders betalen collegeld a €1500 + ouders betalen boeken + Orpheo ontvangt minstens €90 van de IBG = gemiddeld 1 Warmoth per twee maand

Ben ik warm? :p

JeroenSchaaf
4 maart 2008, 12:21
Lol!!

122344

Orpheo
4 maart 2008, 12:28
Ik ben eigenlijk meer benieuwd waar Orpheo het geld vandaan haalt...

Elke avond 3 uur werken + ouders betalen collegeld a €1500 + ouders betalen boeken + Orpheo ontvangt minstens €90 van de IBG = gemiddeld 1 Warmoth per twee maand

Ben ik warm? :p

nee, helemaal niet ;)

JeroenSchaaf
4 maart 2008, 12:29
verlicht ons van onze onwetenheid?

Orpheo
4 maart 2008, 12:36
verlicht ons van onze onwetenheid?

nee, ik onthul de bron van mijn inkomsten niet ;)

artnaz
4 maart 2008, 12:40
nee, ik onthul de bron van mijn inkomsten niet ;)Dan zal het wel niet veel soeps zijn! :D

Riky
4 maart 2008, 12:41
Totaal niet mijn smaakt. Vind ze allemaal (behalve de lp inspired by Jan Akkerman) iets te veel van het goede:)
Hou meer van de klassieke LP's.. maar dat is natuurlijk puur smaak.

Die Jan akkerman look a like spreekt me tot nu toe wel erg aan!

Verder vette shit dat je die gitaren in je bezit kunt hebbe!

Suc6 er mee!

Orpheo
4 maart 2008, 12:44
Totaal niet mijn smaakt. Vind ze allemaal (behalve de lp inspired by Jan Akkerman) iets te veel van het goede:)
Hou meer van de klassieke LP's.. maar dat is natuurlijk puur smaak.

Die Jan akkerman look a like spreekt me tot nu toe wel erg aan!

Verder vette shit dat je die gitaren in je bezit kunt hebbe!

Suc6 er mee!

haha, ik kan me voorstellen dat de paarse quilt teveel is, en de fireburst ook, de koa ook wel, maar de paarse flame ook? is die ook over the top? ik vind 'm juist heel ingetogen.

Lexvandoef
4 maart 2008, 12:45
die paarse flame vind ik ook wel redelijk over de top hoor. De meest ingetogen (en ook de vetste) vind ik de koa lp.

JeroenSchaaf
4 maart 2008, 12:45
nee, ik onthul de bron van mijn inkomsten niet ;)


Oewhhh Spannend!!!! :satisfie: :sssh: :seriousf: nend!!!!

artnaz
4 maart 2008, 12:51
Hmm... Enige wat ik kan zeggen over "over-the-top" zijn de inlays van de Koa, dat alle gitaren gouden hardware hebben (1 op de 3/4 ben ik niet op tegen), de drie pups, en de vele schakelmogelijkheden/boosts/weet ik het.

Ikzelf wil maar twee pups in mijn Strats! :seriousf:
Maargoed, daarom kom je ook bij Warmoth, omdat je de gitaren kunt maken zoals JIJ ze wilt! ;)

Riky
4 maart 2008, 12:52
haha, ik kan me voorstellen dat de paarse quilt teveel is, en de fireburst ook, de koa ook wel, maar de paarse flame ook? is die ook over the top? ik vind 'm juist heel ingetogen.

vind de kop niet zo mooi...

die koa is btw ook wel vet ja:)

Orpheo
4 maart 2008, 12:59
die paarse flame vind ik ook wel redelijk over de top hoor. De meest ingetogen (en ook de vetste) vind ik de koa lp.

:O

ok dan...


grappig hoe meningen kunnen verschillen.


Ik heb net de 'akkerman' besnaard en bespeeld. holy christ wat een geluid. op m'n kleine testampie klonk het al ruim, open, dik, brullend, bijna 3d. de coiltap en de serie/parallelswitch voor beide pups werkt ook, daar ben ik heel blij mee. de fireburst ga ik nu testen.

JeroenSchaaf
4 maart 2008, 13:01
Wat is je main amp dan eigenlijk? of moet die nog komen? :satisfie:

zeppo
4 maart 2008, 13:03
Dan zal het wel niet veel soeps zijn! :D
Nou, werken als freelance escort is tegenwoordig heel geaccepteerd hoor :seriousf:

Lexvandoef
4 maart 2008, 13:03
:O

ok dan...


grappig hoe meningen kunnen verschillen.


Ik heb net de 'akkerman' besnaard en bespeeld. holy christ wat een geluid. op m'n kleine testampie klonk het al ruim, open, dik, brullend, bijna 3d. de coiltap en de serie/parallelswitch voor beide pups werkt ook, daar ben ik heel blij mee. de fireburst ga ik nu testen.

haha, alleen je inlays had ik anders gedaan in die gitaar :hippie:

Maarre wat heb je nu voor amps dan, sinds je jcm800 weg is? Je cmw, en een spider, zo te lezen?

Orpheo
4 maart 2008, 13:05
mijn cmw en de spider ja. Ik wil 'ooit' nog wel eens een twintone kopen, maar ik heb geen band momenteel, dus de noodzaak voor een zware amp is er niet. liever juist iets kleins en pocket-formaat, dat desnoods aan te sluiten is op een pa ofzo, ondanks dat een toffe kwartstack wel cool is, haha.

Orgasmocaster
4 maart 2008, 16:26
Ik ruik een Warmoth-meeting?

Kan Orgasmocaster ook een keer zijn moederland zien... :D

JAAAAA Heel graag.. alleen zou ik dan de hele tijd in de snackbar zitten om frikandellen en kroketten te eten.. (oh ik mis nederlandse fast food!)

Serieus, ik zou graag komen, maar om te vliegen met al die gitaar koffers.. een is nog wel te doen, maar met meerder is een nightmare!

maar ja, het zou voor Orpheo ook wel eens leuk zijn om een echte hele geile warmoth in het echt te zien ;)
http://i68.photobucket.com/albums/i24/m4rk0_0/stratmay13th032.jpg
http://i68.photobucket.com/albums/i24/m4rk0_0/stratmay13th027.jpg
*edit: ja, ik weet dat de snaren er op deze foto verkeerd om in zitten..

Orgasmocaster
4 maart 2008, 16:34
nee, ik onthul de bron van mijn inkomsten niet ;)

hmmm
- manhoer
- hele rijke vriendin
- hele rijke oma
- erfenis
- loterij
- chantage
- meth lab
- loverboy
- beroofd oude dames
- medical experiments voor geld
- all of the above...

fred dons
4 maart 2008, 16:37
[QUOTE=Orgasmocaster]

maar ja, het zou voor Orpheo ook wel eens leuk zijn om een echte hele geile warmoth in het echt te zien ;)
QUOTE]


leuke Vip2 , ik heb nog een Vip 1
http://www.pixum.nl/members/freddons/?act=a_view&album=440038&i_pos=56&page=7&ktw=390071b175f05e642d3523d84a59dcec&sid=r4wz5d216e2cf8fa0bc525a524fe17c5

Kim Wilson
4 maart 2008, 16:38
Toevoeging:

-Muso Less Pauls als echte Gibsons verkopen

:satisfie:

bass blom
4 maart 2008, 16:43
Toevoeging:

-Muso Less Pauls als echte Gibsons verkopen

:satisfie:

huh? heeft ie dat gedaan? :chicken:

artnaz
4 maart 2008, 16:45
JAAAAA Heel graag.. alleen zou ik dan de hele tijd in de snackbar zitten om frikandellen en kroketten te eten.. (oh ik mis nederlandse fast food!)Hahaha! Terwijl hier iedereen liever aan de MacDonald's en Burger King (ikzelf ben nog meer dol op de Subway) zit! :D


maar ja, het zou voor Orpheo ook wel eens leuk zijn om een echte hele geile warmoth in het echt te zien:seriousf:! Maar over tijdje mag over die van mij kwijlen (als hij dat letterlijk gaat doen laat ik dat natuurlijk niet toe)... ;)

http://i68.photobucket.com/albums/i24/m4rk0_0/stratmay13th027.jpg
*edit: ja, ik weet dat de snaren er op deze foto verkeerd om in zitten..Ik zie het niet?

Kim Wilson
4 maart 2008, 16:46
huh? heeft ie dat gedaan? :chicken:
Nee, dat denk ik niet. Maar het is een mogelijkheid, net als de loverboy-optie... :)

artnaz
4 maart 2008, 16:48
Nee, dat denk ik niet. Maar het is een mogelijkheid, net als de loverboy-optie... :)Ja, lijkt me best lekker zakendoen! :cooler:

Orgasmocaster
4 maart 2008, 16:49
(ikzelf ben nog meer dol op de Subway) zit! :D
hebben jullie tegenwoordig ook Quizno's Subs? die zijn nog veel beter dan Subway!


Ik zie het niet

het is een 'wraparound' brug, maar de snaren zitten er recht door..

macwilliams
4 maart 2008, 17:07
Hij heeft iemand laatst nog een zack wilde verhocht met emg's.... :chicken:


















:seriousf:

Orpheo
4 maart 2008, 17:44
@orgasmocaster: nee, het is geen van je opties, het is wat anders :D ik vind je vip mooi hoor, maar: het is geen les paul, en geen maple top, dus tis mijn ding niet, sorry ;)

artnaz
4 maart 2008, 17:46
hebben jullie tegenwoordig ook Quizno's Subs? die zijn nog veel beter dan Subway!Helaas niet, als ik het menu en plaatjes bekijk begint mijn maag spontaan te knorren, ondanks dat ik net gegeten heb... :(

Orgasmocaster
4 maart 2008, 23:15
hmmmmm prime rib cheesesteak!

Orpheo is a man of mysterie..
of geheim agent voor het ministerie van les paul zaken

Mooie VIP trouwens, Fred!