PDA

View Full Version : Pedalen voeden met Burkey iets klopt niet



Wicked Willy
3 maart 2008, 21:44
Ik heb al weer een tijdje een Burkey Flatliner. En het ding is ideaal. Het lukt me alleen niet om 2 pedalen te voorzien van stroom ondanks de correcte kabels (die het bij andere pedalen wel doen) en mails naar Burkey zelf.

Op mijn pedalboard zitten:
-DT-10 Tuner van Korg (9v)
-Whammy (12 VAC)
-EVH Phase 90 (9v)
-Line6 DL4 (12v)

Deze pedalen werken allemaal prima.

Mijn Line6 MM4 en Vox Clyde Mccoy Wah krijg ik niet aan de praat. De wah doet het wel, maar is nauwelijks hoorbaar en ruist enorm als ik hem aansluit. De MM4 doet helemaal niks niet op de 9v (zou moeten kunnen volgens Burkey) en niet op de 12v......ik snap er geen reet van.

Met name de Wah is irritant omdat ik die gewoon vast wil zetten op mijn board, nu kan dat niet omdat de kabeltjes er steeds uit moeten.

Iemand misschien een oplossing?

mvanroermund
3 maart 2008, 22:33
Mijn DL4 is 9VAC en heeft een dikkere "middenpin", geldt dat misschien ook voor de MM4?
Voor je wah heb ik geen mogelijke oplossingen.

Succes,
Martijn

britsie
4 maart 2008, 12:07
Doen je pedalen het wel als je batterijen gebruikt?

Wicked Willy
4 maart 2008, 18:25
Yup Wah doet het als ik batterij gebruik. De MM4 doet het met een adapter.....maar daar wil ik dus juist vanaf!

britsie
5 maart 2008, 12:24
Hmm, dan weet ik het ook niet direct. Ik ben geen techneut maar ik heb ook een Burkey Flatliner en ik heb er altijd al mijn pedalen mee kunnen voeden (9V, 12V, 12VAC, met Y-kabels erbij).
Toch nog maar eens aan Burkey vragen?